Brinta of Whey shake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta of Whey shake?

Aangezien ik Brinta echt lastig door me strot krijg, vroeg ik me af of een whey shake elke ochtend ook kan volstaan hieraan? Ik eet naast mijn brinta ook altijd nog 4 Boterhammen met Kipfilet, en neem er altijd brinta bij voor de eiwitten, maar als een whey-shake ook prima kan bij elk ontbijt doe ik liever dat.

Tips?

alvast bedankt

Whey als opstarter 's ochtends is sowieso erg goed!
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Brinta neem je voor de koolhydraten en de vezels toch?

Comment

brinta = complexe koolhydraten
        whey = snelle eiwitten

is dus iets totaal anders..je kunt het het beste allebei nemen voor een goed ontbijt.
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

's Ochtends eet je als een koning, 's Middags als een edelman en 's avonds als een boer. Dat zei mijn moeder vroeger altijd. Als ontbijt moet je gewoon veel eten en als je denkt dat je het niet meer op krijgt: niet zeiken maar stauwen! Op den duur raak je er wel gewend aan, het letterlijk een kwestie van doorbijten
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

zit nu dus ook aan de brinta.. krijg het bekant niet weg maargoed, stauwen gvd! :P

Comment

Originally posted by AxioMedio View Post
              zit nu dus ook aan de brinta.. krijg het bekant niet weg maargoed, stauwen gvd! :P
              Kan veel makkelijker..

Havermout malen in de blender...schep whey erbij gooien...300 ml melk erbij...banaan erbij..wat verse ananas erbij..

Hoppa.. ruim 800 kcal als ontbijt...

wil je nog meer dan doe je er wat oliijfolie bij en dan kom je aan de 1000 kcal..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                Kan veel makkelijker..

Havermout malen in de blender...schep whey erbij gooien...300 ml melk erbij...banaan erbij..wat verse ananas erbij..

Hoppa.. ruim 800 kcal als ontbijt...

wil je nog meer dan doe je er wat oliijfolie bij en dan kom je aan de 1000 kcal..
                Dat is zowieso al veel lekkerder idd, is het ook goed voor het afslanken? ( cutten )

Comment

Originally posted by AxioMedio View Post
                  Dat is zowieso al veel lekkerder idd, is het ook goed voor het afslanken? ( cutten )
                  tuurlijk...als je de rest van de dag rekening hou met je kcal..

een goed ontbijt is altijd goed...of je nou bulk of juist wil cutten..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    tuurlijk...als je de rest van de dag rekening hou met je kcal..

een goed ontbijt is altijd goed...of je nou bulk of juist wil cutten..
                    Oke bedankt, ik ga vandaag whey bestellen, en bananen inkopen

Comment

Ikzelf heb geen geld voor whey, neem elke morgen 100gr brinta met 40cl melk. Maar geen eiwitten. Wat zijn goede vluggen eiwitten buiten whey? Of zal ik toch maar is aan die shakes beginnen

Comment

Ik doe zelfde als Nibor, 1000 ml melk 100 gram brinta 30 gram whey en de dag is begonnen!
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Doe brinta en whey. Probeer een kleine hoeveelheid brinta tegenover de hoeveelheid melk/water/... waar je het bij doet. En je kan ook altijd eens gemalen havermout proberen. Deze kan je zelf maken of kopen op supplementen sites.

Originally posted by NoName View Post
                          Ikzelf heb geen geld voor whey, neem elke morgen 100gr brinta met 40cl melk. Maar geen eiwitten. Wat zijn goede vluggen eiwitten buiten whey? Of zal ik toch maar is aan die shakes beginnen
                          Whey is makkelijk en eigenlijk niet zo heel duur. €1,75 voor 100g eiwitten als je Basic Bulk Whey koopt bij XXL
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                            Ik doe zelfde als Nibor, 1000 ml melk 100 gram brinta 30 gram whey en de dag is begonnen!
                            Maar je hebt aan die hele liter melk toch ruim genoeg aan eiwitten ( 40-50 gram ) dan heb je die whey toch niet meer nodig?
                            If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                              Maar je hebt aan die hele liter melk toch ruim genoeg aan eiwitten ( 40-50 gram ) dan heb je die whey toch niet meer nodig?
                              Is dat niet afhankelijk van je behoefte?
                              Geloof dat Iguana pakje meer weegt als jou dus moet ie ook pakje meer eiwitten binnen krijgen
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X