Brinta of Whey shake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Triple Aces View Post
    Is dat niet afhankelijk van je behoefte?
    Geloof dat Iguana pakje meer weegt als jou dus moet ie ook pakje meer eiwitten binnen krijgen
    ja dat klopt ook wel... maar als je elders op de dag aan de rest van je behoefte komt.. dan is de whey toch niet nodig s.morgens ?
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Daar zeg je het zelf al:

Originally posted by richard21 View Post
      ja dat klopt ook wel... maar als je elders op de dag aan de rest van je behoefte komt.. dan is de whey toch niet nodig s.morgens ?
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Daar zeg je het zelf al:

oke, niet perse nodig dus...
        Wel makkelijk om aan je totaal eiwitten te komen over de gehele dag.

nou ben ik wel eens benieuwd hoeveel eiwitten per dag jij adviseerd?
        2,5 gr X BW?

Comment

Ik bedoelde dus enkel dat of hij die whey nodig heeft afhangt van de rest van z'n dag...

Maar ja toch zo'n 3g/kg BW probeer ik zelf na te streven
          2g is echt makkelijk zelf zonder supplementen, als je maar genoeg vlees/vis, eieren en zuivel eet
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Gebruik zelf geen whey. Ik kook gewoon 1 of 2 eieren en eet mn bordje havermout van ongeveer 100 gr met een halve liter melk.
            All time PRs: 195/135/232,5
            Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Ik moet dat wel doen in de ochtend ja, ik heb het druk overdag en wil niet overal in de weer met shakebekers etc
              Verder komt er bij dat ik geen vast voedsel de eerste 4 uur na het opstaan binnenkrijg dus dit dekt de hele ochtend

Heb tijden lang geen ontbijt genomen, dus dit is voor mij perfekt alternatief
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik bedoelde dus enkel dat of hij die whey nodig heeft afhangt van de rest van z'n dag...

Maar ja toch zo'n 3g/kg BW probeer ik zelf na te streven
                2g is echt makkelijk zelf zonder supplementen, als je maar genoeg vlees/vis, eieren en zuivel eet
                oke gewoon 2-3 gram x BW dus per dag.

Het belangrijkste is dus dat je aan je totaal eiwitten per dag komt?

(dan maakt het dus niet uit of je die shake nou wel of niet neemt s.morgens)

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                  Ik moet dat wel doen in de ochtend ja, ik heb het druk overdag en wil niet overal in de weer met shakebekers etc
                  Verder komt er bij dat ik geen vast voedsel de eerste 4 uur na het opstaan binnenkrijg dus dit dekt de hele ochtend

Heb tijden lang geen ontbijt genomen, dus dit is voor mij perfekt alternatief

Je denkt niet dat het een beetje TE veel eiwitten zijn in 1 maaltijd? ik denk dat je nu zo.n 70-80 gram eiwitten bij je ontbijt krijgt?

Comment

Het voordeel is met een whey shake dat het snelle eiwitten zijn. Als je heel de nacht geslapen hebt, heeft je lichaam snelle eiwitten nodig. Ik weet niet zeker of zuivel ook snelle eiwitten zijn. Vandaar dat men ook vaa kiest voor een whey shake smorgens.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                      Doe brinta en whey. Probeer een kleine hoeveelheid brinta tegenover de hoeveelheid melk/water/... waar je het bij doet. En je kan ook altijd eens gemalen havermout proberen. Deze kan je zelf maken of kopen op supplementen sites.

Whey is makkelijk en eigenlijk niet zo heel duur. €1,75 voor 100g eiwitten als je Basic Bulk Whey koopt bij XXL
                      Oke, is indd niet duur. Maar dan zou ik die nemen bij me ontbijt.
                      En zo ga je steeds vaker dat spul pakken toch? Of is 's ochtends het beste moment?

Binnekort ook maar is wat visolie aanschaffen, want eet eigelijk alleen in het weekend vis.

Comment

Bij het ontwaken meteen 40 gram whey, met wat snelle koolhydraten erin gooien en een half uurtje later ontbijten.
                        Kies zelf dan voor eieren (4 eiwitten, 2 dooiers), met grove havermout.

Comment

Originally posted by hardstylevictim View Post
                          Het voordeel is met een whey shake dat het snelle eiwitten zijn. Als je heel de nacht geslapen hebt, heeft je lichaam snelle eiwitten nodig. Ik weet niet zeker of zuivel ook snelle eiwitten zijn. Vandaar dat men ook vaa kiest voor een whey shake smorgens.

het zijn helemaal geen 'snelle' eiwitten !

Comment

Oke dus als ik het goed ziet
                            start je het beste met snelle eiwitten, dus whey shake,
                            Half uurtje later bak brinta met melk voor de koolhydraten

Comment

pleur altyd alles gewoon in 1 shake een uur voor de training ennu bevalt altyd nog goed in de jaren
                              IF THE BAR AINT BENDING YOU'RE JUST PRETENDING !!!

God can't judge me so im gone, either love me or leave me alone.

Comment

Originally posted by NoName View Post
                                Oke dus als ik het goed ziet
                                start je het beste met snelle eiwitten, dus whey shake,
                                Half uurtje later bak brinta met melk voor de koolhydraten
                                niet moeilijk doen gewoon alles bij elkaar in een maaltijd.
                                dat soort gepriegel laat ik wel aan de profs en pietjes precies over.
                                dat soort dingen gaan zeker voor amateurs geen verschil maken in de progressie die wordt geboekt.
                                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X