is dit een beetje goed zo?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is dit een beetje goed zo?

ik heb dus sinds vandaag me eet schema aangepast, graag jullie mening of het zo redelijk goed is

ontbijt brinta,tussendoor een banaan, later 2 sneeën file americain of kipfilet,een legale evergreen, dan avond eten wat groente bevat en een beetje rundervlees. slik ook viscapsules doordat ik haast geen vis lust. ik sport 3x in de week.

Eetschema? ik zie geen schema om mee te beginnen.. en nee dit is niet goed.. waar zijn de eiwitten? en Filet american, liga etc etc wat dacht je daarmee te bereiken? foute productkeuze.

Dit at mijn kleine zusje van 6 destijds nog makkelijk weg..

Maar wat zijn je doelen? laten we daar eens mee beginnen. Ga dan eens de stickies lezen om wat informatie over fatsoenlijke voeding op te doen.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

hahah een schema is het niet echt idd, maar de rest van de dagen lijkt er op zit niet mega veel verschil in.. en heb de sticky's gelezen. mijn doel is minder bodyvet en conditie verbeteren zodat mijn buikspieroefeningen ook nut gaan
      krijgen. en wat die file americain betreft, had gelezen in sport tijdschrift dat je dat goed kon eten. en die evergreen waarom niet? 0% vet. en eiwitten zijn alleen hard nodig bij het herstellen van spieren en die gebruik ik niet zo heftig als de mensen hier. ik eet 3x per week ei

Comment

ook eet ik tussendoor nog een handje noten per dag, en eiwit kan snel opgeslagen worden als vet dus eet ik daar nog niet alteveel van

Comment

Originally posted by nishino View Post
          ook eet ik tussendoor nog een handje noten per dag, en eiwit kan snel opgeslagen worden als vet dus eet ik daar nog niet alteveel van
          Bullshit. Eiwit wordt alleen als vet opgeslagen als je nul vet eet/veels te veel eiwitten eet. Jij eet nu nogeeneens 100 gram eiwit terwijl je rond de 150 of erboven zou moeten zitten.
          Lid van de 200 club

Comment

filet amirican kan echt wel hoor.
            heb ik ook in mijn voedingschema net zoals 30+ kaas kipfile ed.
            maar inderdaad zijn je eiwitten wel erg belangrijk eigenlijk is het meer de verhouding van eiwitten kohlydraten en vetten.
            reken eerst eens uit wat je nodig hebt per dag aan kcal en ga hier dan ongeveer 500 (pin me er niet op vast) kcal onder zitten.
            kijk even in de stickys naar een kcal behoefte calculator harris benedickt schijn een redelijk betrouwbare uitkomst te geven.
            er is een exel bestandje hier te vinden die alles al voor je uitrekend super handig.
            ik heb zelf een voedingschema laten maken door iemand die daar voor geleerd heeft. en ik begin de dag met 4 eieren (met dooier) en 2 boterhammen ik zit zelf 1000 kcal onder mijn behoefte en verlies als een gek vet.
            en kom toch aan in spiermassa.
            dit is mogelijk omdat mijn vet% vrij hoog is en ik nog een beginner ben met fitness.
            neem er even de tijd voor het is echt de moeite waard.

Comment

joachimrens: dat had ik juist uit de sticky's gehaald..
              en danny the manny bedankt voor de tips, zo zie je maar dat de meningen hier toch nog erg verschillend zijn wat je wel en beter niet kunt eten.

Comment

ja lastig als je steeds verschillende verhalen hoort ik heb daarom een voeding en trainingschema laten maken door iemand die er voor geleerd heeft ik zag ook door de bomen het bos niet meer
                maar hou me nu vast aan deze schema's en ik moet zeggen het heeft echt resultaat
                suc6 verder en gebruik je gezonde verstand dan kom je een eind in de goede richting
                en vergeet niet dat je voeding net zo belangrijk is als je trainingen

Comment

Originally posted by Danny the many View Post
                  ja lastig als je steeds verschillende verhalen hoort ik heb daarom een voeding en trainingschema laten maken door iemand die er voor geleerd heeft ik zag ook door de bomen het bos niet meer
                  maar hou me nu vast aan deze schema's en ik moet zeggen het heeft echt resultaat
                  suc6 verder en gebruik je gezonde verstand dan kom je een eind in de goede richting
                  en vergeet niet dat je voeding net zo belangrijk is als je trainingen
                  so true!

niemand kent jou lichaam beter als jij zelf, zorg gewoon dat je je lichaam goed leert kennen en je kunt een perfect cut & bulk schema samen stellen, uiteraard wel rond de "basis behoefte" en niet ineens 300g vet, 50g eiwitten en 100g koolhydraten
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X