cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutschema

Hallo,

Hierbij wil ik mijn cut-schema met jullie delen en zou graag willen horen wat jullie ervan vinden.

Mijn stats zijn als volgt:

Lichaamsgewicht: 90kg
    Vetpercentage: 20%
    Vet Vrije Massa (VVM): 72,80kg
    Basisbehoefte: 1747.2 kcal
    Sporttoeslag: 174.72 kcal
    Arbeidstoeslag: 873,60 kcal
    Sportieve arbeidstoeslag: 400 kcal
    Totale dagelijkse energiebehoefte: 3195,52 kcal
    Eiwitbehoefte: 145,60 gram / 582,60 kcal
    Vetbehoefte: 71,01 gram / 639,11 kcal
    Koolhydraatbehoefte:493,45 gram / 1973,81 kcal

SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

(avond eten = wat de pot schaft)

maar 90% van de tijd bestaat dit uit kip, vis, groenten, rijst, sla, aardappelen etc.

tevens neem ik op rustdagen nog, 2x omega 3 capsule/2x vitamine C-1000 pillen en 1x multi-vitamine pillen op trainingsdagen dezelfde dosering alleen 2 extra vitamine C-1000 pillen voor en na het sporten.
    Last edited by jobr; 02-05-2012, 16:54.

Comment

Goed schema, niets op aan te merken eigenlijk
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Wat koolhydraten van boven naar het ontbijt trekken, productkeuze is goed, voor de rest heb ik geen zin in de verhoudingen te berekenen verder ziet het er goed uit.

Comment

de enige "echte" koolhydraten die ik "boven" heb zijn mijn pre-workout (avond eten) en post-workout (magnificent), ik zie niet hoe ik hier nog veel verandering in aan kan brengen?

maar toch bedankt voor jullie feedback echter heb ik nog wel een kleine verandering aangebracht die qua voeding niks toevoegd, mijn post-workout neem ik in met water en mijn casein neem ik weer in met melk

Comment

kan je niet beter de cashewnoten naar middag/tussendoortje pakken?
            zelf pak ik alleen op de avond nog kwark of een eiwitshake. geen koolhydraten meer.
            BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

er zitten nog minder kh in dan kwark of een shake (met melk) ik neem dan ook zoutloze cashewnoten en het is maar 30g.

tevens is het meer om de voeding zo goed mogelijk over de dag te verspreiden en ook zullen de vetten helpen met het vertragen van de opname van eiwitten
              Last edited by jobr; 02-05-2012, 20:25.

Comment

Originally posted by jobr View Post
                er zitten nog minder kh in dan kwark of een shake (met melk) ik neem dan ook zoutloze cashewnoten en het is maar 30g.

tevens is het meer om de voeding zo goed mogelijk over de dag te verspreiden en ook zullen de vetten helpen met het vertragen van de opname van eiwitten
                goede onderbouwing, naar welk percentage wil je cutten?
                BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Vind het een beetje raar schema.

Ten eerste zal ik wat fatsoenlijke maaltijden samenstellen. 30 g cashewnoten is geen maaltijd. Verderest 3 x per dag whey? Kan je niet wat pangafilet nemen of koolvis,kip oid.

je whey zou ik met water nemen..... en dus de kcalorien opvangen door normale maaltijden. Je productkeuzes zijn goed hoor maar het lijk meer op een ja tussendoortjesschema.

Comment

12/10% we zullen wel kijken hoe het gaat

de 30g cashewnoten worden ook niet gezien als maaltijd, noten voeg je 's avonds toe zoals ik al eerder zei omdat de vetten helpen met het vertragen van de eiwit opname (voor 's nachts) het is dus meer een extra'tje of zoals jij het noemt een tussendoortje!

en nee ik heb niet de mogelijkheid om rijst+kip/pangafilet oid overdags te nemen, zolang ik niet alleen maar op "shakes" leef en wel gewoon normale voeding ernaast naam is er niks mis mee
                    Last edited by jobr; 02-05-2012, 20:47.

Comment

naam = inneem

Comment

12/10% we zullen wel kijken hoe het gaat

de 30g cashewnoten worden ook niet gezien als maaltijd, noten voeg je 's avonds toe zoals ik al eerder zei omdat de vetten helpen met het vertragen van de eiwit opname (voor 's nachts) het is dus meer een extra'tje of zoals jij het noemt een tussendoortje!

en nee ik heb niet de mogelijkheid om rijst+kip/pangafilet oid overdags te nemen, zolang ik niet alleen maar op "shakes" leef en wel gewoon normale voeding ernaast naam is er niks mis mee
                        Waarom vraag je dan advies

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          Waarom vraag je dan advies
                          ik vind het gewoon fijn om mijn schema's e.d. met andere mensen te delen en er feedback op te krijgen, zo blijf je kritisch op je zelf en kun je dingen blijven verbeteren, niemand is namelijk perfect!

P.S. lekker overheerlijke kwark naar binnen aan het lepelen
                          Last edited by jobr; 02-05-2012, 21:42.

Comment

de enige "echte" koolhydraten die ik "boven" heb zijn mijn pre-workout (avond eten) en post-workout (magnificent), ik zie niet hoe ik hier nog veel verandering in aan kan brengen?
                            Brood tussen 9 en 10 zijn koolhydraten................, 9 en 10 laten vallen en nemen bij shake, heb je je volledig ontbijt, is zaak deze zo snel na slapen te nemen, ook in cut, (nu we toch aan het mierenneuken zijn)
                            Last edited by Oldtimer; 02-05-2012, 21:49.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                              Brood tussen 9 en 10 zijn koolhydraten................, 9 en 10 laten vallen en nemen bij shake, heb je je volledig ontbijt, is zaak deze zo snel na slapen te nemen, ook in cut, (nu we toch aan het mierenneuken zijn)
                              haha is goed, zal ik doen bedankt!
                              Last edited by jobr; 02-05-2012, 22:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X