Bulk Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk Schema

Hallo,

Ben van plan op korte termijn te gaan bulken, omdat ik net paar maanden cutten achter de rug heb, ik wou dus graag weer advies hebben over mijn schema, misschien dat ik zelf wat dingen over het hoofd heb gezien.
    Attached Files
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Niemand :O is die dan zo goed hahaha
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

kvind het te eenzijdig, 3 maaltijden zijn bijna hetzelfde.
      ook vind ik het te weinig, 30 gram brinta is niks. 30 gram kip is ook weinig.
      kzou rond de 3300 kcal gaan zitten. kdenk dat je dan niet veel vet zult aankomen.
      Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
      Doel eind 2015: 100kg
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
        kvind het te eenzijdig, 3 maaltijden zijn bijna hetzelfde.
        ook vind ik het te weinig, 30 gram brinta is niks. 30 gram kip is ook weinig.
        kzou rond de 3300 kcal gaan zitten. kdenk dat je dan niet veel vet zult aankomen.
        Ik vind dit zo lekker, en ik heb niet echt variatie nodig soms neem ik wel tonijn ofso.
        Ik kijk dit nog even aan eerst want ik zat ook redelijk laag in mijn kcal met cutten dus ik zal waarschijnlijk ook wel laag met mijn kcal zitten op bulken, dus ik weet mijn kcal inname met bulken nog niet vandaar dat ik nu zo laag zit

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
          Hallo,

Ben van plan op korte termijn te gaan bulken, omdat ik net paar maanden cutten achter de rug heb, ik wou dus graag weer advies hebben over mijn schema, misschien dat ik zelf wat dingen over het hoofd heb gezien.
          Alhoewel ik een beginner ben zal ik toch proberen wat advies te geven. Ik zie namelijk 3 keer hetzelfde qua eten, dus misschien kun je meer bruin brood eten en ander beleg toevoegen naast kipfilet: pindakaas, 10 of 20+ kaas, ei, tonijn, ham etc. Persoonlijk zou ik ook fruit toevoegen voor een betere weerstand, want als je ziek bent, ben je veel verder van huis. Misschien eet je ook fruit maar had je het niet in het schema toegevoegd omdat er relatief weinig eiwitten in zitten.

Hoop dat ik geholpen heb!

Comment

Ik vind dit zo lekker, en ik heb niet echt variatie nodig soms neem ik wel tonijn ofso.
            Ik kijk dit nog even aan eerst want ik zat ook redelijk laag in mijn kcal met cutten dus ik zal waarschijnlijk ook wel laag met mijn kcal zitten op bulken, dus ik weet mijn kcal inname met bulken nog niet vandaar dat ik nu zo laag zit
            als je alleen al je activiteitsfactor veranderd in 1.55, wat denk ik wel zo is. Bij de meeste iig hier :P dan zie je dat je al op ongeveer 3260 moet zitten.
            Ik denk dat het geen goed bulkschema is, maar dat moet je zelf weten
            ik ben 1,86 en weeg 82 kg (laag vet, kdenk 10 of minder). ik eet 4100kcal per dag, als ik minder eet kom ik niet aan. Dit is dan natuurlijk wel persoonsgebonden, maar met jou lengte kan je makkelijk hoger zitten in de kcal.
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Hoeveel at je tijdens het cutten per dag? ga elke dag een 800 kcal daarboven zitten. en dan zit je ongeveer goed. maak vervolgens een schema.

test dit schema een maandje. ga je goed vooruit qua kracht en stijgt je lichaamsgewicht met ongeveer 1 kilo per maand, dan zit je goed. Merk je dat je een beetje stilstaat, of je ziet weinig progressie, verhoog je de kcal nog verder (+250). test weer opnieuw een maand. tot je je sweet spot qua kcal hebt gevonden.

deze kan overigens met de tijd veranderen (door veranderingen qua sport/beweging of door meer VVM). je zult dus maand na maand moeten blijven evalueren of hetgeen jij op dat moment doet, de resultaten levert die je wilt, en zo niet erop anticiperen.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                Hoeveel at je tijdens het cutten per dag? ga elke dag een 800 kcal daarboven zitten. en dan zit je ongeveer goed. maak vervolgens een schema.

test dit schema een maandje. ga je goed vooruit qua kracht en stijgt je lichaamsgewicht met ongeveer 1 kilo per maand, dan zit je goed. Merk je dat je een beetje stilstaat, of je ziet weinig progressie, verhoog je de kcal nog verder (+250). test weer opnieuw een maand. tot je je sweet spot qua kcal hebt gevonden.

deze kan overigens met de tijd veranderen (door veranderingen qua sport/beweging of door meer VVM). je zult dus maand na maand moeten blijven evalueren of hetgeen jij op dat moment doet, de resultaten levert die je wilt, en zo niet erop anticiperen.

Ja zo wou ik het ook doen ja
                Ik zat op 1900kcal en toen viel ik pas ongeveer ±1 kg per maand af, ik weet het, het is weinig maar alleen toen viel ik af, dus vandaar dat ik 2900 misschien al best veel vind dit is toch ongeveer 1000Kcal meer .

Ik heb hetzelfde met cutten gedaan, ik begon op ongeveer 2500kcal en telkens gezakt met 250kcal (ook op jou advies) dus wil nu weer zelfde doen telkens 250kcal omhoog

Comment

Ja zo wou ik het ook doen ja
                  Ik zat op 1900kcal en toen viel ik pas ongeveer ±1 kg per maand af, ik weet het, het is weinig maar alleen toen viel ik af, dus vandaar dat ik 2900 misschien al best veel vind dit is toch ongeveer 1000Kcal meer .

Ik heb hetzelfde met cutten gedaan, ik begon op ongeveer 2500kcal en telkens gezakt met 250kcal (ook op jou advies) dus wil nu weer zelfde doen telkens 250kcal omhoog
                  als ik het in moet schatten dan zal je stofwisseling (op dit moment) rond de 2200 per dag liggen (gezien je +- een kilo per maand afviel op 1900 kcal).

dan zou ik eerst eens beginnen met 2700 kcal per dag te nemen (500 boven huidige behoefte). dit een maandje uittesten. etc etc etc. Eerste week kun je vrij snel aankomen, maar daarna zouden je gains moeten stabiliseren op een kilo per maand.

mocht je stofwisseling zich nog verder versnellen als je meer gaat eten en VVM erbij krijgt, en stopt het gainen over een paar maanden, kun je nog eens 250-300 kcal erbij doen (3000).
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    als ik het in moet schatten dan zal je stofwisseling (op dit moment) rond de 2200 per dag liggen (gezien je +- een kilo per maand afviel op 1900 kcal).

dan zou ik eerst eens beginnen met 2700 kcal per dag te nemen (500 boven huidige behoefte). dit een maandje uittesten. etc etc etc. Eerste week kun je vrij snel aankomen, maar daarna zouden je gains moeten stabiliseren op een kilo per maand.

mocht je stofwisseling zich nog verder versnellen als je meer gaat eten en VVM erbij krijgt, en stopt het gainen over een paar maanden, kun je nog eens 250-300 kcal erbij doen (3000).
                    Oke bedankt zal ik doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X