Teveel eiwit of wat ???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Teveel eiwit of wat ???

Yo all...

zat net ff me eetschemas te bekijken zit nu nog steeds in de bulkfase...Mijn behoefte was zo een 3800 Call.. en ik eet tege de 4300 dus dat zat wel goed..Maar mijn vraag is nu..Ik zit net te kijken en er staat dat ik uit losse voeding al 330 gramm eiwitten haal.....en dan zitten me promaxx shakies er niet eens bij..dan zou het zo naar de 400 gramm gaan... Is dit wel goed ?

Greetzz

Het lijkt me wat overdreven...
    Maarre, hoeveel procent van je totale voeding is het en hoeveel gram is het per kilo lichaamsgewicht?
    (Heb geen zin om te rekenen en is jouw vraag immers dus dat mag jij dan doen...   )

Comment

Hoeveelheid : 4790 Gramm
      Energie(Kcal) : 4245 kcall
      Eiwit : 337 gramm
      Totaal Vet : 112 gramm
      Verzadigd Vet : 45 Gramm
      Koolydraten : 475 Gramm

Ik weeg overigens 86 kilo.......dan zou ik toch rond de 200 gramm eiwitten moeten eten... Maar aan de andere kant denk ik door dat vele eten dat het wel klopt.

Comment

Is heel erg hoog inderdaad daar kan je lichaam niks mee.
        200 gram zou prima zijn, regel is 3 gram per kg vvm.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 11 2004,15:11)]Is heel erg hoog inderdaad daar kan je lichaam niks mee.
          200 gram zou prima zijn, regel is 3 gram per kg vvm.

Greets...
          3 gramm per kg..dus zo een 270 gramm vooor mij....maja ben aant bulken zal wel lager worden als ik gaan cutten dus zal wel niet erg zijn dus..neem aan dat me vette en koolydraden wel goed zijn.. denk ook dat hte komt door me hoge innamen van melk zit tegen de 2 liter...ong...das al 67 gramm eiwitt.....en dat tonijn en kwark schiet ook erg hard aan mss als ik dat ietsie verminder zit het wel goed..

Greetzz

Comment

Ik vind het zelf aan de hoge kant maar procentueel gezien zit je op 31% eiwitten, wat wel zou kunnen..

gRtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Idd harold en ik ben ook aant bulken en me melk inname is hoog duss.... en mss teveel kwark...wat erg aantikt.....dus het zit wel goed...thx voor de info guys..

Greetzz

Comment

Het kan totaal niet meer opgenomen worden en zal dus omgezet worden in vet.
                Als je daar niet mee zit kan het verder weinig kwaad inderdaad.

Comment

blijf beetje doorgaan tm 90 kilo en dan ga ik weer wat vermindern moet idd niet van die liefdes hendels krijgen zoals jij al zei....... .....

Comment

Ik denk dan toch dat het geheel wat naar beneden moet, want de koolhydraten zitten op 50% eiwitten 30 % en vetten op 20%.
                    Denk niet dat de fout dan in de verhoudingen zitten maar in het totale aantal kcal..

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

wat ik heb geleerd op mijn opleiding is dat je gem 2 gram per kg lichaams gewicht maar per dag kan opnemen alles wat daat boven zit word opgeslagen en dus niet verbruikt
                      het kan bij de eene iets meer zijn dan bij de andere
                      Who's the Chef

Comment

idd harold...maar zit nog aan het bulken en wil ik nog ff zo houden denk ik die aantal kcall......mar als ik me 90 heb berijkt ga ik het wat naar beneden schroeven gewoon wat minder eten gaan de eiwitten ook omlaag..

Greetz

Comment

luister nou maar naar miss S teveel eiwitten word vet aanzetten
                          Who's the Chef

Comment

Been al ik nu de shit omlaag gaat gooien dan zit ik niet meer 500 call boven me behoefte.....en dan benk niet meer aan het bulken....dus ik zou die eiwitten enkeld kunne verlagen door wat minder kwark en tonijn te eten ..... wat ik ook ga doen als ik nog wat zwaarder ben...want voorlopig ging het zo nog goed naar mijn Id.....progressi gaat goed en me me biceps krijgen strepen wat ik overigens int begin kutvond maja..als ik wat minder kwark ga eten en wat kip minder....kom ik zo op een 270 gramm eiwitt..en dat zit dan wel goed..

Greetzz

Comment

200 gram is al meer als voldoende
                              probeer daar heen te gaan en probeer je kol. wat opte schroeven

je wordt opdeze manier wel zwaarder maar dat zal bijna alleen maar uit vet bestaan
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X