Teveel eiwit of wat ???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vet ken je weer omzetten in spier ....Maar kom idd zo sneller vet aan ....Maja me avond voeding is ook elke dag anders...dus als ik rijst en shit ga eten gaan me koolydraden in 1 keer omhoog en dat verschilt zoveel..dus this moeilijk om in te schatten snap je....maar van dat eiwitten ga ik binnekort proberen....af te schroeven.... Thx
    maar ik heb meer mensen gezien die ook tegen de 300 gramm eiwitten zitten per dag..

Komt helemaal goed met XeNo

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 11 2004,15:47)]Vet ken je weer omzetten in spier   ....Maar kom idd zo sneller vet aan ....Maja me avond voeding is ook elke dag anders...dus als ik rijst en shit ga eten gaan me koolydraden in 1 keer omhoog en dat verschilt zoveel..dus this moeilijk om in te schatten snap je....maar van dat eiwitten ga ik binnekort proberen....af te schroeven.... Thx
      maar ik heb meer mensen gezien die ook tegen de 300 gramm eiwitten zitten per dag..

Komt helemaal goed met XeNo  
      vet kan je verbranden kerel en dat is het enige
      dus niet omzetten in spieren.

maar ja ik heb je een tip gegeven dus kijk maar wat je der mee doet
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Dec. 11 2004,15:27)]wat ik heb geleerd op mijn opleiding is dat je gem 2 gram per kg lichaams gewicht maar per dag kan opnemen alles wat daat boven zit word opgeslagen en dus niet verbruikt
        het kan bij de eene iets meer zijn dan bij de andere
        Dat is dan niet per kg vetvrije massa neem ik aan?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nee gewoon tot gewicht
          Who's the Chef

Comment

Hmm...naja ik neem dat van mr.c maar aan denk dat je wel wat meer eiwitt ken gebruikken en zoveel vet zou je er niet van overhouden...mar been doordat je vet aanzet ga je ook meer spier krijgen uiteindelijk...anders zou je ook tijden het cutten meer spier kunne krijgen...vandaar dat ik zij vet omzetten in spier..

Comment

Onzin, Curiosio heeft het over 3 gr per kilo VVM...
              Dat betekent vet vrije massa en is dus niet hetzelfde als je totaal gewicht...

Comment

ohh..ok ik vat hem nu...maar thx allemaal voor de tips...ik ga het binnekort naar meningen aanpassen..eiwitten verlagen.. koolydraden wat omhoog schroeen ga dan toch ff wat rustiger aan bulken..

Bedankt..

Comment

Klopt ook wel dan hè wat Been zegt, 2 gram per kg lichaamsgewicht. Zal ongeveer uitkomen op 3 gram per kg vvm.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Doe hem maar dicht Mr.C ik weet alles wat ik weten moet...Nu gaa xeno nog harder groeien ...

Greetz

Comment

ja het zal ongeveer op het zelfe uit komen
                      en ik zeg het nog maals het zijn allemaal richt lijnen
                      Who's the Chef

Comment

Wat jij wilt Xeno, bij deze gesloten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse