kip aanbieding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kip aanbieding

kip is weer in de aanbieding bij de Appie (AH)

Over kip gesproken bij de Lidl (als je die in de buurt hebt tenminste) zijn 24 kipnuggets (500 gram) in de aanbieding, nu €1.50 normaal €2.00. Hoeft maar 10 min in de oven op 220°C. De normale kip is er €2.50 per kilo en dat is volgens mij ook niet echt duur.

Comment

Bij de lidl is idd niet duur nee, maar ik had daar laatst kipfilets van en ik vond het nergens op lijken om eerlijk te zijn. Heel veel vet eraan en het leek meer op overschot.

Kan natuurlijk ook een eenmalig akefietje geweest zijn

Comment

Ik heb nooit de kipfilet geprobeerd om eerlijk te zijn. De kipnuggets daarentegen lijken op die van de McDonalds, alleen zijn ze minder vet zegmaar omdat ik ze in de oven doe en dus niet in vet bak . Voedingswaarde per 100 gr: eiwit: 13 gr, koolhy: 17 gr, vet: 9 gr. 1 nugget is 500 gr/24 = 21 gram, dus is best redelijk dacht ik zo.

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
          Ik heb nooit de kipfilet geprobeerd om eerlijk te zijn. De kipnuggets daarentegen lijken op die van de McDonalds, alleen zijn ze minder vet zegmaar omdat ik ze in de oven doe en dus niet in vet bak . Voedingswaarde per 100 gr: eiwit: 13 gr, koolhy: 17 gr, vet: 9 gr. 1 nugget is 500 gr/24 = 21 gram, dus is best redelijk dacht ik zo.
          koolhydraten in kip? troep dus...
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nee dat valt idd niet tegen als je het in de oven bakt idd. Ik zelf wil alleen die KH's niet hebben uit het paneermeel. Ook weet ik niet wat voor vetten erin zitten. Ik eet dan nog liever een pak broodbeleg op haha.

meestal 150 gram in zo een pakje is: 33 eiwit - 0 kh's - 3 vet. Maar goed ik zit in de cut waarschijnlijk dat jij in de bulk zit das natuurlijk een verschil.

greetz

Comment

Bedankt voor de tip, me kipfilet is net op! Je moet zeker wel klein blauw dingetje hebben anders krijg je geen korting?
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Je kan volgensmij ook aan cassiere vragen of zij haar pasje erdoor haalt. Net 3 kg opgehaald en vrijdag weer
                Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by hardstylevictim View Post
                  Nee dat valt idd niet tegen als je het in de oven bakt idd. Ik zelf wil alleen die KH's niet hebben uit het paneermeel. Ook weet ik niet wat voor vetten erin zitten. Ik eet dan nog liever een pak broodbeleg op haha.

meestal 150 gram in zo een pakje is: 33 eiwit - 0 kh's - 3 vet. Maar goed ik zit in de cut waarschijnlijk dat jij in de bulk zit das natuurlijk een verschil.

greetz
                  Ik zit inderdaad in bulkfase . Maar zoveel meel zit er niet in trouwens. Welke vetten erin zitten kan ik nog wel opzoeken, ligt nu in de vriezer en heb geen zin op te staan . En ik moet ook wel ff op het geld letten, maarja eigenlijk is die 33 eiwit - 0 kh's - 3 vet natuurlijk beter.

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                    Je kan volgensmij ook aan cassiere vragen of zij haar pasje erdoor haalt. Net 3 kg opgehaald en vrijdag weer
                    haha oke, zullen wel ff kijken, thanks voor de tip
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Moet je maar ff laten weten of het te eten is, heb zelf nl nooit kipfilet van Lidl gegeten. Het is dan wel goedkoop, maar het moet wel goed zijn qua voedingswaarde en smaak.

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                        Bedankt voor de tip, me kipfilet is net op! Je moet zeker wel klein blauw dingetje hebben anders krijg je geen korting?
                        yep je heb idd een bonus kaartje nodig.

4,99 per kilo*

Comment

Originally posted by smokeyjoe View Post
                          yep je heb idd een bonus kaartje nodig.

4,99 per kilo*
                          Ok dacht dat jullie het over die kip van Lidl hadden, begreep dat van het blauwe kaartje al niet

Comment

Lidl is prima te eten trouwens. Vind het zelfs ietsje beter dan appie kip, nooit bloed erin gevonden en bij appie was dat wel degelijk het geval bij mijn laatste pak.
                            Lid van de 200 club

Comment

Lidl is prima te eten trouwens. Vind het zelfs ietsje beter dan appie kip, nooit bloed erin gevonden en bij appie was dat wel degelijk het geval bij mijn laatste pak.
                              Ja bij de appie is niet altijd beter, je betaalt wel meer trouwens dan bij de Lidl. Maar wat neem je bij de Lidl dan, gwn kipfilet van rond de 1 kilo die ze in de diepvries hebben liggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X