Bulken EN droog worden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken EN droog worden?

Is het uberhaupt mogelijk om te bulken en tegelijkertijd in vet% af te vallen en dus droger te worden? Of is het enkel een kwestie van rollercoasteren?

Dat kan, maar dan moet je qua voeding precies op de juiste hoeveelheid kcal zitten dat je vooral in spier aan komt en zo mijn mogelijk vet. Als dus alleen je vvm omhoog gaat zakt je vp automatisch, ondanks dat je totale vet massa gelijk blijft.
    Train hard or go hormone

Comment

Clean bulk... Iets boven je onderhoud gaan eten met zo "clean" mogelijke voedingsproducten waardoor je vvm stijgt en je BF% dus daalt, zoals hierboven al gemeld...

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
        Clean bulk... Iets boven je onderhoud gaan eten met zo "clean" mogelijke voedingsproducten waardoor je vvm stijgt en je BF% dus daalt, zoals hierboven al gemeld...
        Wordt met clean bulk "schone" producten bedoeld, of enkel clean in de zin van VVM toename zonder vet.
        Train hard or go hormone

Comment

Marnop had toch "go M.U.D."? Stuur hem eens een p.m. [BMEDIA][/BMEDIA]
          Constantia et labore

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Wordt met clean bulk "schone" producten bedoeld, of enkel clean in de zin van VVM toename zonder vet.
            Volgens mij beide.

Comment

Bulken door troep te eten zou ik sowieso afraden. Een bulk zou alleen moeten bestaan uit gezonde producten. Alles dat wat het aanzetten van vetmassa veroorzaakt is te veel en is dus niet nodig. In theorie is het goed mogelijk te bulken zonder vet te worden, je eet precies genoeg voor een maximale aanzet van droge massa. Dat is moeilijk. In de praktijk zet je altijd wel een beetje vet aan of groei je niet maximaal. Er zijn wel systemen om de voeding en de training zo in te richten om het aanzetten van vet en maximale spiergroei voor elkaar te krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X