Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hij zal niet meer topics er over openen. hij heeft nu 10 post en mag nu het AAS sectie in. daar gaat hij waarschijnlijk verder met ondoordachte topics openen
Idd, we hebben nog niet genoeg topics over buikspieren zo vlak voor de zomer....
Maar goed, in je andere topic staat het noodzakelijke, gewoon je VP verlagen, dan ga je ze vanzelf zien. Puur op training kom je der niet, dus voeding aanpakken.
hij zal niet meer topics er over openen. hij heeft nu 10 post en mag nu het AAS sectie in. daar gaat hij waarschijnlijk verder met ondoordachte topics openen
tja is waarschijnlijk gewoon een jochie, is zo weer weg.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Is het hier van toepassing dat elke nieuweling wordt aangevallen of doe jij dat enkel....
Sorry maar van iemand dat 90 kilo bencht hoef ik echt geen begleiding.
Hou jij je liever bezig met jongetjes van 16 te helpen
Is het hier van toepassing dat elke nieuweling wordt aangevallen of doe jij dat enkel....
Mvg
, Superdry
Mja, laten we zeggen dat je eerste indruk niet echt goed is. Je opent een paar topics over buikspieren, je wilt als vrij ongetrainde persoon een topic openen in de anabolen sectie wat aangeeft dat je het overweegt, je opent een topic over borstspieren. Nu nog een topic over biceps en je hebt volledig voldaan aan het beeld wat wij hebben over mooiboys die vlak voor de zomer stiekem toch indruk willen maken op het strand, terwijl ze geen hol weten van deze sport en nooit enig resultaat hebben geboekt, en dus grijpen naar anabolen om hun consequente onkunde en gebrek aan motivatie te compenseren. Dit soort gastjes komen dan vaak hier allerlei onzin spammen en verpesten zo een goed en informatief forum. Ik zeg niet dat jij zo bent, maar het lijkt er verdacht veel op.
Mvg
, Superdry
De meeste nieuwelingen komen hier niet af met 10 miljoen topics over buikspieren.
Ik heb geen probleem met nieuwelingen maar als iemand 10 topics opent over hetzelfde onderwerp en dan nog wel over een onderwerp waar je als je 5 min zoekt alle info over vind, dan vind ik dat wel een probleem.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Wel tof dat jij enkel op veronderstellingen af gaat.
Ik vind dat hier wel iets vriendelijker mag gedaan worden tegenover nieuwe leden.
Sorry maar ik doe niet mee aan vooroordelen en ik dat is ook iets dat ik niet verwachtte van deze website.
Als u mij niet wil helpen, antwoordt dan gewoon niet en verspil mijn tijd niet.
Ik train nu 3 jaar zonder iets van anabolen.
Mijn vriend wil starten met iets en ik wil dit eens na gaan of is dit verboden?
Mja, naast al je onzin die je hier dumpt heb je al twee members beledigd. Ik heb niet gezegd dat jij zo bent, maar het lijkt er wel op. Nogmaals, aan jou de schone taak om het tegendeel te bewijzen. Wat heb je in die drie jaar bereikt overigens?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment