Van Bulk Naar Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van Bulk Naar Cut

Beste BN'ers

Ik volg al een tijdje dit schema, en merk dat ik toch wat vet bij krijg rond me buik. Ik zou dit graag willen beperken en misschien nog wat wegkrijgen voor de zomer.

Mijn voedingsschema is hieronder bijgepost.

En heb een teveel aan koolhydraten voor de cut.
    Dus ik zit er over te denken om me boterhammen met pindakaas te vervangen voor rijstwafels of iets dergelijks? Suggesties?

Verder kan ik dit maar 5 dagen per week doe, thuis eten wat de potschaft. Maar als je dit 5 dagen doet, zijn die 2 dagen niet geen ramp toch?

Verder doe ik cardio op niet trainingsdagen = van vrij t/m zo
    Attached Files

Wat zijn je stats? Waarom vind je het teveel KH?
    Train hard or go hormone

Comment

Stats:
      180cm, 78kilo,
      BP: 80kilo 3setjes van 7, vandaag gedaan. tevens pr
      SQ: volgend jaar pas weer oppaken vanwege liesblessure
      DL:120 Kilo, ben rustig aan het opbouwen
      Shoulder Press: 52.5 Kilo vandaag gedaan, vijf setjse van 5

Verder ga ik allemaal wel lekker voorruit, maar heb het idee dat er ook best wat vet bij me buik bijkom. en ik wil dit tegengaan/beperken. Dus ik dacht misschien mijn voedingsschem wat aanpassen

Comment

Misschien eerst een je VP in het schema invullen. Staat op 0%.
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Misschien eerst een je VP in het schema invullen. Staat op 0%.
          ja die weet ik dus niet goed.. Daarom pak ik ook dat linker rijtje, staat erbij dat je die moet pakke als je vp onbekend is

Comment

Wat kan ik hier aanpassen om het te beperken?>

Comment

Nog iemand die me wil helpen?
              Brood Schrappen en vervangen door? ja of nee?

Minder brinta ja of nee?
              of magere melk ipv halfvolle?

Comment

In cut altijd magere melk

Comment

nasi, brood allemaal carbs, hou het gewoon bij brinta? en voor de rest kipfilet met groenten en wat rijst.

Trouwens ik ben helemaal geen fan van de excell sheets op fora. Ze geven je ongeveer wat je eet, maar zit soms wel 60 gr of meer verschil per ekv. Beter kijk je gewoon op de verpakking wat er opstaat en schrijf je die ekv waarden over, dan is het zeker juist.

Voor de rest 380 gr carbs in de cut is imo beetje overdreven, maar je kan brood eruit gooien en vervangen door kip met groenten.
                  Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                    nasi, brood allemaal carbs, hou het gewoon bij brinta? en voor de rest kipfilet met groenten en wat rijst.

Trouwens ik ben helemaal geen fan van de excell sheets op fora. Ze geven je ongeveer wat je eet, maar zit soms wel 60 gr of meer verschil per ekv. Beter kijk je gewoon op de verpakking wat er opstaat en schrijf je die ekv waarden over, dan is het zeker juist.

Voor de rest 380 gr carbs in de cut is imo beetje overdreven, maar je kan brood eruit gooien en vervangen door kip met groenten.
                    Oke dankje dat ga ik doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X