slapen na ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• slapen na ontbijt

Aangezien ik tegen de avond veel te veel honger heb en pas rond een uur of 12 voor de eerste keer eet op een dag wil ik het even anders gaan aanpakken.
    Ik wil gewoon om 8 uur sochtends gaan eten alleen heb ik weinig reden om zo vroeg wakker te blijven op dit moment . Dus wil ik daarna gewoon weer nog even gaan slapen, wat zijn de gevolgen hiervan ? Het gaat mij er vooral om dat ik meer in de ochtend en overdag eet zodat ik in de avond niet als een malle van alles naar binnen ga lopen werken aangezien dit de hele rest van de dag dan weer verprutst.

Verschuif je ritme gewoon..ontbijt pas om 12 uur en ga slapen rond 3 uur snachts.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      Verschuif je ritme gewoon..ontbijt pas om 12 uur en ga slapen rond 3 uur snachts.
      Hehe dat is mijn ritme nu ja. Alleen het pieken in je nachtrust is zo rond 3 uur snachts alleen dasrvoor moet je al wel een tijdje slapen en ik ben rond 3 uur nog klaar wakker. En ik heb savonds en snachts ook zoveel honger dat ik makkelijk meer eet dan de heledag bij elkaar wat ik vrij irritant vind :

Comment

Als
        Je maar niet teveel vet eet voor het slapen, daar word je echt dik van..

Comment

Originally posted by Dwo69 View Post
          Als
          Je maar niet teveel vet eet voor het slapen, daar word je echt dik van..

on topic.
          ga gewoon rond 11 uur naar bed dan sta je ook gewoon om 8 uur je bed weer uit.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Gewoon je kcal naar binnen werken, op welk tijdstip je dat doet maakt echt niet heel veel uit.

Comment

Ik ontbijt ook altijd pas om 11 uur, en probeer daarna te zorgen dat ik nog 4 maaltijden binnen krijg verspreid over de dag.

Comment

Ik ga altijd 1 uur eerder uit bed neem ik wheyshakeje ga nog ff liggen en uurtje daarna ontbijt.
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Je kunt het ook zo bekijken, als je om 8u 's ochtends nog niets nuttigs te doen hebt, verzin dan iets nuttigs om te doen Ik train meestal 's ochtends na het ontbijt maar kan me ook voorstellen dat je dan een goed boek gaat lezen of gaat studeren of zo. Dan train je je hersenen ook nog eens een keer
                  "Waar een wil is, is een weg"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X