Syntha-6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Syntha-6

Kan je Syntha-6 als post workout gebruiken yes/no?

.........

Comment

Is Syntha-6 good for a post workout shake? - Bodybuilding.com Forums

Comment

ik vind die syntha-6 maar niks kijkende naar de K/E/V die er in zitten.. ondanks ze erg lekker zijn gaat het niet alleen om de smaak he.
        wil je resultaat neem dan gewoon een goed product ookal is die wat minder lekker.

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
          ik vind die syntha-6 maar niks kijkende naar de K/E/V die er in zitten.. ondanks ze erg lekker zijn gaat het niet alleen om de smaak he.
          wil je resultaat neem dan gewoon een goed product ooka l is die wat minder lekker.
          Als je er geen verstand van hebt kan je beter gewoon je mond houden!
          Syntha 6 is een prima shake! Het is geen standaard whey shake idd maar daarom is het niet per defenitie een slecht product. Het is juist een luxe eiwitten shake met extra toevoegingen van MCT's en goede koolhydraten.

Dus het antwoord aan de TS is ja prima shake om te nemen als post workout.
          Naar mijn mening beter als enkel een whey shake.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            Als je er geen verstand van hebt kan je beter gewoon je mond houden!
            Syntha 6 is een prima shake! Het is geen standaard whey shake idd maar daarom is het niet per defenitie een slecht product. Het is juist een luxe eiwitten shake met extra toevoegingen van MCT's en goede koolhydraten.

Dus het antwoord aan de TS is ja prima shake om te nemen als post workout.
            Naar mijn mening beter als enkel een whey shake.
            waarom zou ik mijn mond moeten houden over mijn eigen mening?
            ik zeg ook niet dat het troep is, ik zeg gewoon dat je voor dat geld een veel betere shake kunt krijgen.
            ik heb ontzettend veel opgezocht over dit product, heb hem zelf ooit gebruikt en vond de smaak gewoonweg heerlijk altijd maar de E/K/V vond ik maar niks.

per 100 gram Syntha 6:
            Eiwitten: 52
            Koolhydraten: 30
            Vetten: 14

en goede koolhydraten, waar basseer je dat op, mij word juist verteld door verschillende sites dat deze vol suikers zit.
            als het allemaal in je schema past prima, maar ik heb toch liever betere verhoudingen.

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
              waarom zou ik mijn mond moeten houden over mijn eigen mening?
              ik zeg ook niet dat het troep is, ik zeg gewoon dat je voor dat geld een veel betere shake kunt krijgen.
              ik heb ontzettend veel opgezocht over dit product, heb hem zelf ooit gebruikt en vond de smaak gewoonweg heerlijk altijd maar de E/K/V vond ik maar niks.

per 100 gram Syntha 6:
              Eiwitten: 52
              Koolhydraten: 30
              Vetten: 14

en goede koolhydraten, waar basseer je dat op, mij word juist verteld door verschillende sites dat deze vol suikers zit.
              als het allemaal in je schema past prima, maar ik heb toch liever betere verhoudingen.
              het is gewoon geen whey shake! begrijp je!?
              de koolydraten en vetten die eraan toegevoegd zijn zijn van hoge kwaliteit.
              en dit geld in het bijzonder voor de eiwitmix (6 soorten hoogwaardige eiwitten)

als je alleen eiwitten wilt is het beter een pure whey shake te nemen, als dat niet de bedoeling is is syntha-6 gewoon een van de beste keuzes. het product is uitstekend maar of je het wilt gebruiken ligt aan je doel van het nemen van zo'n shake.

als jij een maaltijd van zalm met groente eet en je wil geen koolydraten eten zeg je toch ook niet dat rijst slecht is!! alleen voor jou op dat moment misschien wel.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Vraagje, welke kh en vetten zitten er dan in die zo hoogwaardig zijn? En zijn de eiwitten beter dan de gemiddelde wheyshake?
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                  Kan je Syntha-6 als post workout gebruiken yes/no?
                  hoe oud ben je?
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Vraagje, welke kh en vetten zitten er dan in die zo hoogwaardig zijn? En zijn de eiwitten beter dan de gemiddelde wheyshake?
                    ^^^^^^

Comment

Ben het volledig eens met FF. Heb het zelf ook als shake, duurder, maar goed te zuipen en een proteineblend. Prima spul.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X