verkouden van whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verkouden van whey?

hoe zit het met het verkouden/vriezen van whey poeder?
    van verhitting van whey wordt er voor grotendeels tryptofaan en lycine vernietigd in de whey maar hoe zit het met vriezen van whey poeder?

whey ijsjes wilde ik eigenlijk maken alleen ik weet niet hoe het reageerd in je lichaam....
    Make it happen, shock everyone!

Lol, toen ik de titel las dacht ik dat je verkouden werd van whey. Maar op je vraag heb ik geen antwoord. geen idee namelijk
    BP: 6x80
    SQ: 6x135

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      hoe zit het met het verkouden/vriezen van whey poeder?
      van verhitting van whey wordt er voor grotendeels tryptofaan en lycine vernietigd in de whey maar hoe zit het met vriezen van whey poeder?

whey ijsjes wilde ik eigenlijk maken alleen ik weet niet hoe het reageerd in je lichaam....
      Door het bevriezen zullen de sub-polymeren worden afgebroken door het kristalrooster onstaan uit diwaterstofmonoöxide. Met als gevolg dat het lichaam extra ß-lymfocyten maakt die diverse bactereofagen afbreekt waardoor bacteriën extra kansen krijgen.

_____

En nu effe serieus, waarom zou je verkouden worden van ingevroren whey? Sowieso worden de aminozuren niet afgebroken door kou, en wat heeft het bevriezen van voedsel überhaupt voor een correlatie met verkoudheid?
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
        Door het bevriezen zullen de sub-polymeren worden afgebroken door het kristalrooster onstaan uit diwaterstofmonoöxide. Met als gevolg dat het lichaam extra ß-lymfocyten maakt die diverse bactereofagen afbreekt waardoor bacteriën extra kansen krijgen.

_____

En nu effe serieus, waarom zou je verkouden worden van ingevroren whey? Sowieso worden de aminozuren niet afgebroken door kou, en wat heeft het bevriezen van voedsel überhaupt voor een correlatie met verkoudheid?

het gaat hier niet om verkouden zijn maar om het bevriezen van whey haha mischien een misleidende titel aangemaakt...

wilde er ijsjes van maken.....

Comment

Verkouden?
          Niet om te mierenneuken,... maar het vervoegen van werkwoorden leer je in groep 6 ofzo? Dit is wel echt schandalig slecht

Comment

wat jij wil... het laten bevriezen/verkouden van whey poeder... pff....

Comment

Hier wat ijsrecepten met whey:

http://forum.bodynet.nl/recepten/47006-ijs.html
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Whey+melk+heul wat ijsblokjes=lekker
                Lid van de 200 club

Comment

Door het bevriezen van wheyproteine verander je chemisch niks aan de structuur van de eiwitten, wat bij ( extreme ) verhitting wel gebeurd door oxidatie. Wat mij betreft gewoon ijsjes maken nu het nog ijsjesweer is. Eind deze week geeft het KNMI weer een maximale middagtemperatuur van 15 graden gemiddeld....bah!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Allergie misschien?

Comment

Ffs lezen.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X