Voedingsschema CHECK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema CHECK

Zou graag willen weten wat jullie visie is op m'n voedingsschema dat ik gemaakt heb.
    Attached Files

Ik zou je maaltijden wat meer varieren, daar bedoel ik mee dat je heel veel brood eet. Dit is niet per definitie slecht maar ik zou wat meer complexe kh's pakken. Pre WO zou ik zeker rijst pakken ongeveel uur van te voren. En je middag maaltijd zou ik ook meer complexe carbs pakken dus niet uit een banaan halen. Die complexe carbs zorgen voor een constantere afgifte van voedingsstoffen wat weer goed is voor je insulinespiegel.

Als je ook serieus bezig wil zijn zou ik als Post WO die banaan pakken en een Whey shake.

Verder ben ik ook geen fan van zoveel fruit, veel suikers namelijk. Maar goed als het in binnen je macro's past.... En je bent ook aan het bulken natuurlijk..

Greetz Tim ( Verder ziet het er vrij aardig uit naar mijn mening)

Comment

Originally posted by hardstylevictim View Post
      Als je ook serieus bezig wil zijn zou ik als Post WO die banaan pakken en een Whey shake.
      Banaan moet je, als je hem eet, juist vóór je training eten, niet erna!
      Banaan bevat zeer veel kh die je nodig hebt tijdens de training. KH leveren veel energie.

Comment

Ga nu vrijwilligerswerk doen bij een fitnesscentrum Health club.
        Het probleem is dat ik daar vanaf vrijdag pas werk dus daarom weet ik niet precies wanneer ik kan gaan sporten. Eerder ging ik altijd bij fit4free sporten. Als ik vanavond weer tijd heb zal ik met de feedbacks die ik dan gekregen heb m'n schema aanpassen (het is pas m'n eerste schema en weet zo goed niet wat ik nu wel en niet het beste kan doen namelijk.) vandaar dat ik graag andermans visies krijg hierop. Alvast bedankt diegene die me helpen waaronder Tim.

Comment

|||||\\\\\\\\\\\\\\\\\
          Last edited by Pieter89; 28-05-2012, 10:56.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X