Keto-naar werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keto-naar werk

Hallo,

ik vroeg me af wat nou handige maaltijden zijn om mee te nemen naar kantoor, een stukje zalm of een paar eieren lijkt me niet zo'n probleem.. maar ik wil wel graag wat variëren, iemand tips of suggesties?

Je kunt toch gewoon alles meenemen? Wat is het probleem?
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Er staan tal van tips op dit forum. Een greep uit het grote aanbod: blikjes tonijn, ongezouten noten, beef jerkey's, broodjes kipfilet, diverse verse salades etc etc.
      Gebruik de zoekfunctie van het forum om verder te kijken.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Er staan tal van tips op dit forum. Een greep uit het grote aanbod: blikjes tonijn, ongezouten noten, beef jerkey's, broodjes kipfilet, diverse verse salades etc etc.
        Gebruik de zoekfunctie van het forum om verder te kijken.
        broodjes dus sowieso niet, en heb een hoop gezocht maar kwam niet tot een duidelijk antwoord wat nou makkelijk mee te nemen zou zijn naar kantoor.

het word een combinatie van amandelen/kaas(blokjes)/ zalm/ broccoli/gekookte eiren.

blikje tonijn kan uiteraard ook, maar salade's ga ik me niet aan wagen, ik houd het op broccoli/en andere groentes met lage kh.

Comment

ik neem vaak een bakje cottage cheese... heerlijk en lekker makkelijk..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            ik neem vaak een bakje cottage cheese... heerlijk en lekker makkelijk..
            dat is toch gewoon kwark?

Comment

Originally posted by Reinout18 View Post
              dat is toch gewoon kwark?
              nee...heeft wel veel eiwitten maar smaakt totaal anders..

is een soort van stremsel zeg maar...kleine brokjes kaas.

ik heb bakjes van 200 gram en dat is 26 gram eiwit en kost 0.55 cent. (danone kost het 3 dubbele)

Comment

nee...heeft wel veel eiwitten maar smaakt totaal anders..

is een soort van stremsel zeg maar...kleine brokjes kaas.

ik heb bakjes van 200 gram en dat is 26 gram eiwit en kost 0.55 cent. (danone kost het 3 dubbele)
                okee, kan het niet zo 123 vinden bij mij in de supermarkt (AH) wordt het verkocht onder de naam cottage cheese en staat het gewoon bij de lokale markt in het schap?

Comment

okee, kan het niet zo 123 vinden bij mij in de supermarkt (AH) wordt het verkocht onder de naam cottage cheese en staat het gewoon bij de lokale markt in het schap?
                  of onder de naam: hüttekase en ik koop het bij de jumbo..

Comment

of onder de naam: hüttekase en ik koop het bij de jumbo..
                    thx, ik zal er eens naar kijken, wat afwisseling is altijd welkom

heb mn voedingsschema ook even gepost, (zie bijlage) avond eten staat er nog niet in, zal iets worden in de richting van gebraden gehakt met groenten.
                    Attached Files

Comment

deze heb ik.. Domspitz

http://www.koningszuivel.nl/images/k...age-cheese.jpg

Comment

Je kunt ook gekookte kip naar het werk nemen.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Vul altijd een bak met versgekookte groente (brocolli, witlof of boontjes) met 2 stukken kipfilet.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Vul altijd een bak met versgekookte groente (brocolli, witlof of boontjes) met 2 stukken kipfilet.
                            net zo'n 150gr zalm gebakken met wat broccoli roosjes, gaan samen met 75gr amandelen en 100 gr kaas morgen mee naart werk

eerste dag keto is opzich goed bevallen, maar bij training wel snel moe, heb 3 oefeningen voor de borst en 3 voor de rug gedaan, was toen echt helemaal leeg..

buikpijn/misselijk

maar morgen nieuwe dag! beentjes aan de beurt, hopen dat ik snel in ketose terecht kom.

Comment

en heb een hoop gezocht maar kwam niet tot een duidelijk antwoord wat nou makkelijk mee te nemen zou zijn naar kantoor.
                              Veel leden die Keto deden hebben hun excel bestand al laten verwijderen omdat er een beperking is dat je kan uploaden.

Zoals hier in de openings post:
                              http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...dieet-ckd.html

Misschien dat je hier aan post 9 nog wat hebt.
                              http://forum.bodynet.nl/afslanken/27...sis-dieet.html
                              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X