shakesvervanger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Je kan via websites vrij makkelijk je gezicht onherkenbaar maken. Of gewoon in paint ff een balkje maken Heb ik ook gedaan met de fotos in mijn log. Ben benieuwd!
    Maar iemand met een aantal tattoo's heeft op zijn hele lichaam eigenlijk een soort 'gezicht' he. Maar yet again, we're curious.

Enfin, genoeg gehijackt.

Aan het feit dat hij het over na het trainen heeft, zal hij wel geen shake voor 's nachts bedoelen. Imho kun je het beste gewoon een shake pakken na het trainen. 30 gram whey na een training is goed genoeg voor iemand die niet al te lang traint. Als je ouders hebt die moeilijk doen, moet je ze maar gewoon zien te overtuigen, heb ik ook moeten doen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
      Maar iemand met een aantal tattoo's heeft op zijn hele lichaam eigenlijk een soort 'gezicht' he. Maar yet again, we're curious.

Enfin, genoeg gehijackt.

Aan het feit dat hij het over na het trainen heeft, zal hij wel geen shake voor 's nachts bedoelen. Imho kun je het beste gewoon een shake pakken na het trainen. 30 gram whey na een training is goed genoeg voor iemand die niet al te lang traint. Als je ouders hebt die moeilijk doen, moet je ze maar gewoon zien te overtuigen, heb ik ook moeten doen.
      Herstel: voor n training, om het verlies tijdens op te vangen.
      Niet na n training aanvullen wat je verloren bent.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Herstel: voor n training, om het verlies tijdens op te vangen.
        Niet na n training aanvullen wat je verloren bent.
        Hmm, meestal 'eet' ik een klein uur voor de training een mix van brinta en whey. Mij lijkt dat dat gedurende de training zorgt voor een constante aanvulling van glycogeen en de vrije aminozuren.

Okidoki had namelijk eens gekeken hoe lang brinta invloed had op zijn bloedsuiker, en dat duurde iets van 2 uur. Verder had inferno ook nog wat geplaatst over de tijd dat het duurde eer de concentratie vrije aminozuren uit het bloed weer normaal was na het gebruik van whey, en kwam uit op een uurtje á 3. Vandaar dat mij lijkt dat het meer dan voldoende is om daar de eventuele verbranding van de training mee op te vangen.

(En vergeet niet dat dit nuchtere waarden zijn, als je al wat gegeten hebt, zal het natuurlijk langer duren.)
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X