help goed of slecht schema ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help goed of slecht schema ??

hallo, ik ben 16jaar 54kg 1m72 7%bf ectomorf

ik at vroeger rond de 1000-1500 kcal per dag mijn vraag is of dit schema goed is om bij te kome ik zal vanaf nu ook mijn gewicht in het ook houden natuurlijk
    ajaah ik neem meestal witte pasta en rijst omdat ik dan minder vezels binnenkrijg zodat ik meer kan eten vanwege dat ik ectomorf ben.

07.00u 2eieren (spiegel gebakken met boter)
    kcal 235
    e 13.5
    k 1.0
    v 20

10.00u 100gram pasta (spaghetti)
    kcal 358
    e 13
    k 72
    v 20

12.00u 5sneden bruin brood met beleg 1snede (30-35gram)
    kcal 500 (80x5 + beleg )
    e /
    k /
    v /

17.00u warme maaltijd soep+vlees+groenten+aardappelen of pasta of rijst
    dit is niet perfect uitgerekent
    kcal 500-600
    e 40
    k 80
    v 10

18.00u tijdens training drink ik een litertje melk voor herstel 1l magere melk
    kcal 330
    e 33
    k 47
    v 0.5

19.00u post workout 1grote banaan (100g)
    kcal 86
    e 1.3
    k 18.8
    v 0.2

21.00u 100g rijst basmati
    kcal 351
    e 9
    k 76
    v 1.1

totaal kcal 2360

volgens het harris-benedictzou ik 2413kcal moeten eten maar ik at vroeger slechts 1000-1500 dus is dit genoeg om bij te komen ?
    als je dingen ziet die niet kloppen meld het even weet je nog extra dingen die ik kan toevoegen of goeie tips is mijn schema slecht zeg het dan gewoon oke
    alvast bedankt
    vraag aan je medevrienden op het forum om ook te reageren aub

begin eens met het schema dat je gemaakt hebt. als je tot voor kort nog 1000-1500 kcal hebt gegeten, is dit al een hele verbetering.

houd dit schema een 2 weekjes aan. Met de tijd zal je stofwisseling beter worden, en zul je de kcal verder omhoog moeten schroeven om aan te komen. voer de kcal op tot de 3000.

blijf die 3000 kcal een maand eten. kijk dan wat er gebeurt. is resultaat goed? zo ja verder gaan. kom je niet aan, verhoog je verder. Kom je te snel aan (waarvan teveel vet) verlaagd je de kcal iets en verander je eventueel wat productkeuzen.

succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      begin eens met het schema dat je gemaakt hebt. als je tot voor kort nog 1000-1500 kcal hebt gegeten, is dit al een hele verbetering.

houd dit schema een 2 weekjes aan. Met de tijd zal je stofwisseling beter worden, en zul je de kcal verder omhoog moeten schroeven om aan te komen. voer de kcal op tot de 3000.

blijf die 3000 kcal een maand eten. kijk dan wat er gebeurt. is resultaat goed? zo ja verder gaan. kom je niet aan, verhoog je verder. Kom je te snel aan (waarvan teveel vet) verlaagd je de kcal iets en verander je eventueel wat productkeuzen.

succes
      ik ben bang dat ik op dit schema mezelf al overvol zal voelen dus ik zal me moeten aanpassen bedankt voor je tijd en moeite ben al 2kg bijgekomen met meer te eten en 2l melk te drinken nu bleef mijn gewicht hetzelfde dus vandaar het schema

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X