voedingschema afvallen/cut check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema afvallen/cut check

Hoi jongens,

ik ga toch maar eens jullie hulp vragen. Ik ben sinds een jaar goed bezig met trainen en ben een stuk sterker en groter/breder geworden. Vooral mijn benen zijn gegroeid door het 5x5 van rippetoe. Ik heb daarnaast ook veel gegeten (rond 3500 tot 4000 kcal per dag).

Nu komt het probleem, mijn vetpercentage is van 15% naar 18% of 20% (weet het niet zeker) gegaan. Nu wil ik graag weer terug naar mijn 15% of misschien zelfs een stukje eronder.

Bijgevoegd mijn voedingschema wat ik nu wil/probeer te eten en ik wil 3 keer per week gaan trainen met het volgende schema:
    elke keer benen 5x10x75 squat(misschien gewicht omhoog als het goed gaat)
    elke keer rug, 5x failure optrekken (momenteel nog maar 3 of 4 herhalingen)
    borst en schouders afwisselen door benchpress (5x8x60) en militarypress (5x8x40-45)
    elke keer afsluiten met minimaal 10 min fietsen
    misschien nog 1 of 2 keer per week op niet train dagen een half uur hardlopen.

Nu is de vraag, denken jullie dat ik hiermee mijn vetpercentage goed naar beneden kan krijgen?
    Alle verbeteringen zijn uiteraard welkom!

Groet Sijbrand
    Attached Files

ah, hier baal ik van. Ik heb eerst gepost en daarna pas gekeken. Ik zag net pas dat er een apart forum is waar je afval/cut vragen kan stellen, excuus daarvoor.

Vervolgens zag ik ook de zomer sticky. Hieruit heb ik al best wat dingen kunnen halen. Belangrijkste is koolhydraten percentage naar beneden en toch iets meer eten (niet een uithonger dieet). Verder zag ik dat tijdens het traine de interval tussen de setjes niet meer dan 45sec moet bedragen. Daar zal ik eens naar gaan streven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X