Originally posted by Iguana
View Post
voeding tijdens ek
Collapse
X
-
Kerel op zaterdagavond eet ik rond 22:00 een ubergrote meal met veel carbs, vetten en langzame proteinen en dan ben ik rond 04:00 weer thuis en schuif ik nog wat kwark naar binnen. Schrap dan gewoon een meal of twee en maak wat grotere porties. Je gaat echt geen spieren afbreken als je 6uurtjes niks eet hoor.. laat staan al je daarvoor een big ass meal op hebt.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Ik eet morgen goed van te voren en meem een whey shake mee naar de vrienden waar ik ga kijken.
drinken doe ik momenteel sowieso helemaal niet.
Verder moet je voor jezelf kijken wat je wel en niet vind kunnen.
Echter kan je als je het aan mij vraagt beter een patatje eten en wat chips dan dat je veel bier gaat drinken..... Fijne wedstrijd in ieder gevalBP:120KG/SQ:150KG/DL:170KG/LP:350KG Yeah buddy!
Comment
-
Drink gewoon wat bier en snack lekker, je bent jong dus leef je gewoon uit man. Zelf heb ik zaterdag ook wat gedonken + bbq, lekker toch?
En als ik je foto bekijk ben je toch niet aan het cutten dus dan maakt het helemaal niets uit. Als ik van sommige menbers de reactie lees shake mee nemen of bakjes rijst met kip pffffff kom op zeg doe niet of je jay cutler of ronnie bent zeg, please!Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Ik vreet + zuip me alleen dood tijdens wedstrijden van Nederland. Andere wedstrijden kijk ik niet eens of ik zit bijv. met een maaltijd rijst + kip en een glas water voor de tv. Het is net waar je je goed bij voelt, van een maandje junken ga je niet dood. Het kan je alleen wel van je doel afhouden.Pain is temporary, Pride is forever
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostDrink gewoon wat bier en snack lekker, je bent jong dus leef je gewoon uit man. Zelf heb ik zaterdag ook wat gedonken + bbq, lekker toch?
En als ik je foto bekijk ben je toch niet aan het cutten dus dan maakt het helemaal niets uit. Als ik van sommige menbers de reactie lees shake mee nemen of bakjes rijst met kip pffffff kom op zeg doe niet of je jay cutler of ronnie bent zeg, please!BP (95kg)
DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
mp (55) kg
Comment
-
Hey flapdrol zuip je vandaag maar lam en prop je maar vol met die kroketten en chips haha want nl vliegt er vandaag toch uit. Dus geniet maar voor de laatste keer aightsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostDrink gewoon wat bier en snack lekker, je bent jong dus leef je gewoon uit man. Zelf heb ik zaterdag ook wat gedonken + bbq, lekker toch?
En als ik je foto bekijk ben je toch niet aan het cutten dus dan maakt het helemaal niets uit. Als ik van sommige menbers de reactie lees shake mee nemen of bakjes rijst met kip pffffff kom op zeg doe niet of je jay cutler of ronnie bent zeg, please!
Ik denk helemaal niet dat ik jay of ronnie ben maar ik vind,her gewoon handiger op die,manier zeker omdat ik er tot laat ben en,dan,is,het best handig om wat bijdehand te hebben....
Ik doe het op mijn manier jij doet het op jou manier toon gewoon wat respect voor elkaar zeg...
De TS vraagt toch hoe de anderen op dit forum het doen....BP:120KG/SQ:150KG/DL:170KG/LP:350KG Yeah buddy!
Comment
-
Originally posted by orjuela91 View PostIk denk helemaal niet dat ik jay of ronnie ben maar ik vind,her gewoon handiger op die,manier zeker omdat ik er tot laat ben en,dan,is,het best handig om wat bijdehand te hebben....
Ik doe het op mijn manier jij doet het op jou manier toon gewoon wat respect voor elkaar zeg...
De TS vraagt toch hoe de anderen op dit forum het doen....Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostWat zeik je over wat chips? Ga je heus niet dood van, k heb mezelf lam gezopen zaterdag, denk je dat k daar mee zit? Trainen is leuk, en moet dat blijven!
Je hebt er altijd van die jongens bij die wel de chips en troep op eten en dan later gaan afvragen waar ze mee bezig zijn !
Ik eet gewoon wat ik wil en wanneer ik wil ! wil ik zuipen dan zuip ik ( doe ik nooit maar toch :P ) wil ik stappen ga ik stappen , wil ik naar een hardcore/hardstyle festival of feest en me helemaal leip snuiven doe ik dat ook
Alleen train ik de week erna gewoon weer en eet goed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment