Graag hulp cutting schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag hulp cutting schema

Hallo, Ik heb in de excelsheet ingevuld wat ik zo ongeveer elke dag eet. lengte: 1,88 gewicht 98kg. leeftijd 17 jaar.

Toch zie ik dat ik te weinig calorieen binnenkrijg, en teveel koolhydraten.

Zou iemand wat opmerkingen kunnen geven over mijn schema? Ik wil namelijk cutten vanaf 22 procent, tot 12 procent.
    Attached Files

schema valt wel mee.

de eiwitbronnen mogen hier en daar per maaltijd wat groter zijn.

alleen je postworkout is waardeloos...magere kwark en vla...... neem direct na je training een whey en brinta shake en voor het slapen gaan een bak volle kwark. Als je meer smaak aan de kwark wil hebben een flinke schep whey er doorheen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

teveel kh? ik zie in je schema staan dat je 227gr van de 333gr binnen krijgt?
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by marnop View Post
        schema valt wel mee.

de eiwitbronnen mogen hier en daar per maaltijd wat groter zijn.

alleen je postworkout is waardeloos...magere kwark en vla...... neem direct na je training een whey en brinta shake en voor het slapen gaan een bak volle kwark. Als je meer smaak aan de kwark wil hebben een flinke schep whey er doorheen.
        Bedankt voor je reactie, ik zie dat ik een foutje heb gemaakt in het schema, de shake hoort eigenlijk na de training te zijn, en de kwark zo'n beetje voor het slapen. Ik heb het nu verandert, en de vla weggelaten.
        Attached Files

Comment

Originally posted by K-94 View Post
          Hallo, Ik heb in de excelsheet ingevuld wat ik zo ongeveer elke dag eet. lengte: 1,88 gewicht 98kg. leeftijd 17 jaar.

Toch zie ik dat ik te weinig calorieen binnenkrijg, en teveel koolhydraten.

Zou iemand wat opmerkingen kunnen geven over mijn schema? Ik wil namelijk cutten vanaf 22 procent, tot 12 procent.
          naar mijn mening ( neem het niet al te persoonlijk vind ik dat je te veel slechte koolhydraten tot je inneemt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X