Originally posted by Toph
View Post
voetbal schema
Collapse
X
-
bron nutritionfact.nl
There is considerable debate over the amount of protein a person needs to consume per day, the current recommended daily intake (RDI) of protein is 46 grams for women aged 19-70 and 56 grams for men aged 19-70. Any excess protein consumed is turned into energy by the body, and it is controversial whether this excess protein causes a strain on the liver. A deficiency in protein leads to muscle atrophy, and impaired functioning of the human body in genera
Comment
-
Nutritionfact.nl is nou niet de bron die ik dagelijks raadpleeg voor mijn kennis Verder werkt die website niet eens. Je bedoelt het vast goed, maar wat je zegt is complete onzin. Hoezo zou meer dan 56gr de lever beschadigen dan? Of de nieren? Zodra jij iets gaat onderbouwen zullen mensen misschien geneigd zijn om met tegenargumenten te komen. Hoe bedoel je dat eiwitten gedrag beïnvloeden? Weet je hoe weinig 56gr eiwitten is? Dat is een bakkie kwark en een plak kipfilet
Volgens mij blaat jij vooralsnog vooral random kennis die niet op wetenschap is gebaseerd. Ga eens rondneuzen op:
Home - PubMed - NCBI
Zoek wat leuke studies en we praten verder.Train hard or go hormone
Comment
-
Het probleem met een RDI of RDA (of in nederland de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid), is dat dit een aanbeveling voor het grote publiek is (niet voor specifieke sub doelgroepen).
maar zowel de amerikaanse als de nederlandse advies organen (in nederland voedingscentrum) geven ook adviezen voor groepen die buiten deze groepen vallen.
van de site van het voedingscentrum:
Volwassen personen hebben gemiddeld ongeveer 0,8 g eiwit per kilo lichaamsgewicht nodig. Sommige groepen hebben wat meer nodig. Dat zijn vegetariërs, kinderen, zwangere vrouwen, vrouwen die borstvoeding geven, mensen met bepaalde aandoeningen, bij het genezen van wonden en kracht- en duursporters.Krachtsporters hebben circa 1,7-1,8 gram per kilo lichaamsgewicht nodig.Te veel eiwit
Er zijn geen duidelijke aanwijzingen dat veel eiwit schadelijk is voor gezonde volwassenen. Uit voorzorg wordt voor volwassenen een bovengrens aangehouden van 25 energieprocent. Dat wil zeggen dat niet meer dan een kwart van alle calorieën uit eiwit moet komen.
voor mij zou dit een 94x1.8 = 170g zijn.
Neem ik meer als dat dan zijn er geen duidelijke aanwijzingen dat dit schadelijk is. Nou dan neem ik liever nog een extra bakje kwark, om zeker te zijn dat ik optimaal herstel, dan dat ik te weinig binnenkrijg.Last edited by dynobet; 16-06-2012, 17:40.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment