eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eetschema

ik wil graag mijn vetpercentage verlagen en qua gewicht een paar kilo afvallen,
    ik weeg nu 80 kg mn vetpercentage is 18% en ben 1,79m
    ik doe 2 x kick boksen per week en 4 keer krachttraining
    dit is mn schema:

7:30
    250 ml melk
    2 volkoren broodjes met 1/ 2 gebakken of gekookte eieren

10:40
    1 appel
    2 volkorenbroodjes kipfilet

12:15
    4 volkorenbroodjes 1 met kaas 3 met kipfilet of ossenworst

15:30
    1/2 gekookte eieren
    Kleine salade(met tonijn als dat in huis is)
    250 ml melk

18:00
    Avond eten(wat de pot schaft)

21:00 (na het sporten)
    1 banaan en eiwitshake

22:00
    400 ml kwark met 1 scheutje siroop en 1 stuk fruit

kan ik trouwens beter whey isolaat of concentraat nemen?

Comment

sowieso de siroop en fruit weglaten bij je kwark voor het slapen gaan. Dat zet om in vet.
      soort whey maakt niks uit, werkt beiden als aanvulling op je voeding. Beste is een blend pakken, maar de voornaamste eiwitbronnen zitten in je gewone voeding.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik krijg die kwark niet door mn keel heen als ik m naturel eet, is dr iets anders wat er dan doorheen kan?

Comment

smaakstof of zoetstof of zodra je je whey hebt een schep whey. Nem anders gewoon volle kwark, is beter van smaak dan magere.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
            ik krijg die kwark niet door mn keel heen als ik m naturel eet, is dr iets anders wat er dan doorheen kan?
            misschien al heb je het kan je stevia proberen, is een natuurlijke zoetstof.

Comment

ik doe er wel een schepje whey bij, wordt overmorgen bezorgd. dus ik moet t nog 2 dagen metscheutje siroop doen.

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
                ik doe er wel een schepje whey bij, wordt overmorgen bezorgd. dus ik moet t nog 2 dagen metscheutje siroop doen.
                nee, je moet even 2 dagen naturel nemen
                en neem havermout of brinta als ontbijt want je eet wel erg veel brood. gewoon melk met havermout en whey
                Last edited by maar7en8; 13-06-2012, 14:23.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik heb me vanaf het begin af aan aangewend om brinta(50gr) met water te mengen. Krijg het goed naar binnen gewerkt iedere morgen!
                  Nou heb ik me laten vertellen dat dit beter zou zijn (voor bij het afvallen) Kan iemand dit bevestigen?

Dus als het klopt, misschien ook handig voor jou om het op die manier te doen?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    nee, je moet even 2 dagen naturel nemen
                    en neem havermout of brinta als ontbijt want je eet wel erg veel brood. gewoon melk met havermout en whey
                    ik heb nu geen brinta in huis, maar ik lust dat ook niet. heb het wel eens gegeten maar ik krijg daar kokhalsneigingen van.. ik blijf eerst maar bij brood. mischien dat ik t in de toekomst ga proberen

Comment

gewoon naturel eten. Dat went vanzelf. Je moet gewoon 'ontzoeten' in het algemeen, en dat is allemaal een kwestie van wennen.

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                        gewoon naturel eten. Dat went vanzelf. Je moet gewoon 'ontzoeten' in het algemeen, en dat is allemaal een kwestie van wennen.
                        als ik dat ga doen, moet ik dan ook die eieren schrappen of alleen het brood voor brinta vervangen?

Comment

Lijkt mij niet. Ik hou persoonlijk wel van havermout/brinta in de ochtend, maar volkorenbrood is ook prima koolhydraat. Eitje lekker erin houden.
                          Alleen is het nu moeilijk in te schatten. De verhoudingen EKV staan er niet bij. Kijk even inde stickys, daar staat een voorbeeld voeddingschema in excel. Vul deze in met de juiste verhoudingen, dat leest makkelijker.

Comment

dit is toch dat voedingsschema wat je bedoelde?
                            ik heb de avondmaaltijd niet ingevuld omdat dat kan variëren en ik niet zelf bepaal wat ik dan eet. en die tonijn bij de salade heb ik ook niet altijd.
                            Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X