Hallo Hallo,
Ik ben nu 2 maanden bezig met letten op mijn voeding in combinatie met trainen.
Naast alle kilos kwark, kip is mij dus ook verteld om noten te gaan eten.
Want dit mag ook en word aangeraden. Dit doe ik soms door de kwark, soms een handje vol noten tegen de trek bijvoorbeeld naast mijn 2 cracker lunch.
Nu zit ik wel met 1 probleem wat misschien toch wel een beetje geestelijk tegenwerkt. Ik vind noten echt lekker door mijn hele jeugd eigenlijk al maar ik mocht ze niet eten omdat volgens pa en ma dit de grootse dikmakers zijn. Van cashewnoten tot pindas tot walnoten etc.
Nu weet ik wel dat dit altijd de gezouten versie van de noten waren...
En de ongezoute versie zou dus wel mogen maar als ik dan een handje cashew noten ONGEZOUTEN neem proefen die nagenoeg hetzelfde ofwel lekkerder dan de gezouten .
Nu is mijn vraag als volgt.
Zijn deze noten echt goed ? Zo ja wat draagt dit bij aan mijn voeding ?
(2 d. cardio 3 d. kracht)
Ik haal mijn ongezouten noten bij de aldi van die mix zakken en de cashews
Ik ben nu 2 maanden bezig met letten op mijn voeding in combinatie met trainen.
Naast alle kilos kwark, kip is mij dus ook verteld om noten te gaan eten.
Want dit mag ook en word aangeraden. Dit doe ik soms door de kwark, soms een handje vol noten tegen de trek bijvoorbeeld naast mijn 2 cracker lunch.
Nu zit ik wel met 1 probleem wat misschien toch wel een beetje geestelijk tegenwerkt. Ik vind noten echt lekker door mijn hele jeugd eigenlijk al maar ik mocht ze niet eten omdat volgens pa en ma dit de grootse dikmakers zijn. Van cashewnoten tot pindas tot walnoten etc.
Nu weet ik wel dat dit altijd de gezouten versie van de noten waren...
En de ongezoute versie zou dus wel mogen maar als ik dan een handje cashew noten ONGEZOUTEN neem proefen die nagenoeg hetzelfde ofwel lekkerder dan de gezouten .
Nu is mijn vraag als volgt.
Zijn deze noten echt goed ? Zo ja wat draagt dit bij aan mijn voeding ?
(2 d. cardio 3 d. kracht)
Ik haal mijn ongezouten noten bij de aldi van die mix zakken en de cashews
Comment