Noten goed of slecht ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noten goed of slecht ?

Hallo Hallo,

Ik ben nu 2 maanden bezig met letten op mijn voeding in combinatie met trainen.
    Naast alle kilos kwark, kip is mij dus ook verteld om noten te gaan eten.
    Want dit mag ook en word aangeraden. Dit doe ik soms door de kwark, soms een handje vol noten tegen de trek bijvoorbeeld naast mijn 2 cracker lunch.

Nu zit ik wel met 1 probleem wat misschien toch wel een beetje geestelijk tegenwerkt. Ik vind noten echt lekker door mijn hele jeugd eigenlijk al maar ik mocht ze niet eten omdat volgens pa en ma dit de grootse dikmakers zijn. Van cashewnoten tot pindas tot walnoten etc.

Nu weet ik wel dat dit altijd de gezouten versie van de noten waren...
    En de ongezoute versie zou dus wel mogen maar als ik dan een handje cashew noten ONGEZOUTEN neem proefen die nagenoeg hetzelfde ofwel lekkerder dan de gezouten .

Nu is mijn vraag als volgt.

Zijn deze noten echt goed ? Zo ja wat draagt dit bij aan mijn voeding ?
    (2 d. cardio 3 d. kracht)

Ik haal mijn ongezouten noten bij de aldi van die mix zakken en de cashews

Noten zijn goede vetten dus is gewoon gezond en ken je dus nemen

Er zit ook wel deels een waarheid in dat het dikmakers zijn omdat ze over het algemeen veel kcal bevatten dus als je het veel neemt en verder niet let op wat je verder eet dan word je er dik van ja,

Ik neem zelf elke dag 90gram ongezouten pinda's
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Noten zijn een goede vetbron. Ze bevatten namelijk veel goede vetten die helpen om je cholesterol op peil te houden, ook bevatten noten eiwitten, calcium, ijzer, B-vitaminen en antioxidanten.

Die goede vetten heeft je lijf ook gewoon nodig.

Zelf verslaafd aan cashew en walnoten :P
      Unless you puke, faint or die, KEEP GOING!

Comment

whoops dat was 2x

Comment

Gelukkig!!

Dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen tijdens het eten van die zeker verslavende cashewnoten
          Heb nu een zak van Cashews 300g daar doe ik ruim 5 dagen mee

Verder ga ik gewoon door en negeer comentaar ouders over dikmakende noten

Thanks

Comment

Precies, lekker smullen

Succes!

Comment

Ik koop altijd noten bij de makro 1kg voordeelverpakking , doe ik nu ongeveer 10-12 dagen mee hahaha
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                Ik koop altijd noten bij de makro 1kg voordeelverpakking , doe ik nu ongeveer 10-12 dagen mee hahaha
                Zijn die veel goedkoper in tegenoverstelling tot die van de supermarkt ?
                Ik kocht eerst die van zonnatura maar dat kost een vermogen aan geld !
                Daarna snel overgestapt naar de aldi en voor zo'n pak cashews betaal ik nog zon 3/4 euro per 300g

Hoeveel was je kwijt voor zo'n zak van de macro ?

Comment

Originally posted by Rawis View Post
                  Gelukkig!!

Dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen tijdens het eten van die zeker verslavende cashewnoten
                  Heb nu een zak van Cashews 300g daar doe ik ruim 5 dagen mee

Verder ga ik gewoon door en negeer comentaar ouders over dikmakende noten

Thanks
                  paarse zakken van de aldi? Die heb ik zelf ook..lekker smullen inderdaad.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Zijn die veel goedkoper in tegenoverstelling tot die van de supermarkt ?
                    Ik kocht eerst die van zonnatura maar dat kost een vermogen aan geld !
                    Daarna snel overgestapt naar de aldi en voor zo'n pak cashews betaal ik nog zon 3/4 euro per 300g

Hoeveel was je kwijt voor zo'n zak van de macro ?
                    Dammm dat is duur.

Ik betaal 4,75 per kilo, en als die in de aanbieding is iets van 3,95 ofso en dan sla ik gelijk groot in, zelfde met de kip die is iets van 4,35 (aanbieding) per kilo dan en koop ik ook gelijk iets van 5kg in

Comment

Yeah inderdaad die paarse gtd

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                        Dammm dat is duur.

Ik betaal 4,75 per kilo, en als die in de aanbieding is iets van 3,95 ofso en dan sla ik gelijk groot in, zelfde met de kip die is iets van 4,35 (aanbieding) per kilo dan en koop ik ook gelijk iets van 5kg in
                        Dude... als dat echt zo is ga ik per direct naar de makro
                        Dit zou mij dus serieus geld besparen want ik betaal nu +/- ongeveer 10 p/kilo dat is ruim het dubbele

Comment

Dude... als dat echt zo is ga ik per direct naar de makro
                          Dit zou mij dus serieus geld besparen want ik betaal nu +/- ongeveer 10 p/kilo dat is ruim het dubbele
                          Ja maar zit wel 1 nadeel aan je moet makro pas hebben, en die krijg je alleen als je ingeschreven staat bij KVK, ik heb zelf een bedrijf gehad en zo kwam ik dus aan die pas

Comment

Ojah das waar ook en hier zit alleen een Sligro enig idee of die ook hun versie van noten hebben ? Volgens mij hetzelfde concept

Comment

Ojah das waar ook en hier zit alleen een Sligro enig idee of die ook hun versie van noten hebben ? Volgens mij hetzelfde concept
                              Sligro is ook voor alleen pashouders

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X