Hallo allemaal,
Ben nu een tijdje bezig met krachttraining en ik heb veel gelezen van deze site en heb nu eindelijk besloten om zelf eens in te schrijven. Heb niet echt een concrete vraag maar meer een soort check of ik in de goeie richting zit op dit moment met trainen.
Voeding:
Ontbijt (07:30)
Havermout (met melk)
2 eieren
Groene thee
Proteïne shake
Lunch (12:00):
Twee broodjes kipfilet
Snack (17:00):
Bruine boterham met kipfilet
Soms ongezouten noten
Avond (19:30):
Vlees/Vis
Groeten (veel snijbonen, spinazie)
Avond (22:30):
500gr magere biologische kwark
Na training:
Neem ik druivensap plus een dubbelen shake (isolaat).
Train rond 17:00 over algemeen na mijn werk.
Ben nu ongeveer half jaar er serieuzer mee bezig met trainen. Heb daarvoor al een jaar in de sportschool gezeten maar dat was niet echt actieve krachttraining te noemen.
Supplementen:
1 Proteine schep met water (ochtend) isolaat
2 Proteine scheppen met water (na training) isolaat
6 visolie pillen (ochtend)
2 Vit D pillen (ochtend)
Creatine (nu ongeveer maand bezig) na trainen
Multipro zakje pillen (ochtend)
3 pharma hard pillen (ochtend)
Trainen:
4 a 5 maal per week 90 min +- Krachttraining.
Gebruik per week +- 1 maal per week hot blood als ik er niet helemaal lekker in zit.
Vrijwel geen cardio fiets elke dag kilometer of 4 door de stad.
Gewicht: 76 kg
Lengte: 1,80
Vetpercentage (huidplooi meting): 11% (maar toch geen sixpack zit kleine beetje vet rondom de buik) Denk dat het komt door het drinken van de biertjes....
Weet niet of iemand hier wat tips op kan geven om het beter bij te schaven elke input is zeker welkom .
Ik wil graag nog wat groeien zit te denken aan een kilotje of 82 maar dan met een vetpercentage van rond de 9%.
Ben nu een tijdje bezig met krachttraining en ik heb veel gelezen van deze site en heb nu eindelijk besloten om zelf eens in te schrijven. Heb niet echt een concrete vraag maar meer een soort check of ik in de goeie richting zit op dit moment met trainen.
Voeding:
Ontbijt (07:30)
Havermout (met melk)
2 eieren
Groene thee
Proteïne shake
Lunch (12:00):
Twee broodjes kipfilet
Snack (17:00):
Bruine boterham met kipfilet
Soms ongezouten noten
Avond (19:30):
Vlees/Vis
Groeten (veel snijbonen, spinazie)
Avond (22:30):
500gr magere biologische kwark
Na training:
Neem ik druivensap plus een dubbelen shake (isolaat).
Train rond 17:00 over algemeen na mijn werk.
Ben nu ongeveer half jaar er serieuzer mee bezig met trainen. Heb daarvoor al een jaar in de sportschool gezeten maar dat was niet echt actieve krachttraining te noemen.
Supplementen:
1 Proteine schep met water (ochtend) isolaat
2 Proteine scheppen met water (na training) isolaat
6 visolie pillen (ochtend)
2 Vit D pillen (ochtend)
Creatine (nu ongeveer maand bezig) na trainen
Multipro zakje pillen (ochtend)
3 pharma hard pillen (ochtend)
Trainen:
4 a 5 maal per week 90 min +- Krachttraining.
Gebruik per week +- 1 maal per week hot blood als ik er niet helemaal lekker in zit.
Vrijwel geen cardio fiets elke dag kilometer of 4 door de stad.
Gewicht: 76 kg
Lengte: 1,80
Vetpercentage (huidplooi meting): 11% (maar toch geen sixpack zit kleine beetje vet rondom de buik) Denk dat het komt door het drinken van de biertjes....
Weet niet of iemand hier wat tips op kan geven om het beter bij te schaven elke input is zeker welkom .
Ik wil graag nog wat groeien zit te denken aan een kilotje of 82 maar dan met een vetpercentage van rond de 9%.
Comment