Welke shake is nou goed/gezond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou gewoon een whey concentraat nemen, je bent niet op een dieet of wedstrijdvoorbereiding neem ik aan?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Depend View Post
      Ik heb gehoord dat er "aspartaam" in de Whey shakes zaten. Dit kan kanker veroorzaken heb ik ook gehoord.
      Tegenwoordig is alles kanker verwekkend..

Ik zou gaan voor de shakes van B&F, zijn top tegen een lage prijs.

Comment

Dankjewel voor de informatie allen! Ik heb er erg veel aan.

Kan ik dit zien als een goede en niet al te duren eiwitshake die goed is als ik zo'n 4/5x in de week kracht train? Isolaat Perfection - EiwittenWhey - Whey Isolaat - Isolaat Perfection - Body en Fitshop
        Heb je een voedingsschema?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          3x raden....... lid vanaf 2010 van een forum waar elke week minstens 2x gevraagd wordt welke shake het beste is......... wat denk je zelf.....
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            3x raden....... lid vanaf 2010 van een forum waar elke week minstens 2x gevraagd wordt welke shake het beste is......... wat denk je zelf.....
            Waarschijnlijk niet dus

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Ik zou gewoon een whey concentraat nemen, je bent niet op een dieet of wedstrijdvoorbereiding neem ik aan?
              Ik ben niet op dieet inderdaad en niet bezig voor een wedstrijd voorbereiding.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Nee, ik heb geen bepaald voedingsschema.

Comment

Huh? Na 2 jaar lid te zijn hier

Comment

Dan zijn shakes een waste of money.
                    Maak een voedingsschema want shakes gaan je niet helpen.

Comment

voedingschema maken. Supplementen zijn zoals het woord zegt supplementair.
                      Ze zijn aanvullingen. Slechte voeding (wat bijna altijd zo is zonder schema) zal slecht blijven als je whey neemt.

En slechte voeding = minder goede gains
                      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Dankjewel voor de informatie allen! Ik heb er erg veel aan.

Kan ik dit zien als een goede en niet al te duren eiwitshake die goed is als ik zo'n 4/5x in de week kracht train? Isolaat Perfection - EiwittenWhey - Whey Isolaat - Isolaat Perfection - Body en Fitshop
                        Je vertoont irritant gedrag.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                          voedingschema maken. Supplementen zijn zoals het woord zegt supplementair.
                          Ze zijn aanvullingen. Slechte voeding (wat bijna altijd zo is zonder schema) zal slecht blijven als je whey neemt.

En slechte voeding = minder goede gains
                          vervelende is dat dan vaak als het niks extra's geeft de middelen de schuld krijgen en het stempel opgedrukt dat het niet werkt. Veel supplementen krijgen vaak zeer onterecht het stempel........ vergeten wordt dan dat het supplement niks meer is dan "aanvulling op" ..... en "ondersteunen kan"
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dan voegt een eiwitshake niks toe behalve dat het lekker is en gemakkelijk, maar goed dan kan je ook een pak Goeiemorgen nemen, is nog lekkeredr zelfs :P
                            Maar probeer eerst een basis te maken met je voeding, dus doel/training en voedingsplan, je kan wel als een Jay Cutler of Michael Phelps gaan eten maar daar heb je ondanks dat het topatleten niks aan.
                            Je stats koppel je aan je voeding en training en je doel op de lange termijn deel je in met korte termijn doelen.
                            Kijk bijv bij sommige leden wat hun voor training hebben gedaan en wat hun resultaat is, vaak zijn die heel simpel uit te voeren en het resultaat kan boven verwachting zijn
                            Succes met het bereiken van je doel

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Je vertoont irritant gedrag.
                              Jij vind die soort eiwit klote

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                                Dan voegt een eiwitshake niks toe behalve dat het lekker is en gemakkelijk, maar goed dan kan je ook een pak Goeiemorgen nemen, is nog lekkeredr zelfs :P
                                Maar probeer eerst een basis te maken met je voeding, dus doel/training en voedingsplan, je kan wel als een Jay Cutler of Michael Phelps gaan eten maar daar heb je ondanks dat het topatleten niks aan.
                                Je stats koppel je aan je voeding en training en je doel op de lange termijn deel je in met korte termijn doelen.
                                Kijk bijv bij sommige leden wat hun voor training hebben gedaan en wat hun resultaat is, vaak zijn die heel simpel uit te voeren en het resultaat kan boven verwachting zijn
                                Succes met het bereiken van je doel
                                Dankjewel! Ik moet wel zeggen dat ik er zelf veel oplet dat ik gezond eet en weet wat ik binnen krijg. Zoals veel fruit eet, stuk vlees ( zoals zalm / tonijn / kipfilet ) en natuurlijk genoeg groente.
                                Ik let hierbij op dat ik genoeg koolhydraten, vetten en groenten binnenkrijg. Hiernaast wou ik graag nog een eiwitshake bijdoen, wat na mijn verwachting wel zou helpen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X