Goede fysiek gebouwd met altijd een erg laag vp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jurvg View Post
    Ik weet wel het een en ander over hgh en aas maar wat zijn peps? neem aan dat het niet voor peptides staat
    Jawel, peps zijn peptides.
    Alle peptides zijn n korte streng geketende aminozuren, en zijn n deel van de 191aa HGH (STH) streng. We zeggen nog HGH, maar dat bestaat niet meer.
    Omdat het niet meer word ontrokken aan de Hypofise, maar synthetisch word vervaardigd.
    En dan ligt het eraan voor welk doel je ze wil gebruiken. Weet je het doel, dan zijn ze door de kortere streng vele malen sneller.

Comment

wauw best ingewikkeld, need to step my game up wat betreft kennis over dat soort dingen. Is hierover ook een sticky te vinden?

Comment

Ik ben met mijn manier van bulken amper vet aangekomen jurtje, 4 kg massa en 1% vet in een paar maanden

En don't touch steroids!
        Lid van de 200 club

Comment

En jouw manier is ?

Comment

Originally posted by princezoe View Post
            En jouw manier is ?
            Gewoon rustig aan, Jur en ik hebben wel eens discussies hierover etc.
            Jur was vroeger een beetje dik en is bang om vet aan te komen. Nu is ie droger dan ik maar spiermassa aankomen zonder een beetje vet te gainen is erg moeilijk.
            Lid van de 200 club

Comment

wauw best ingewikkeld, need to step my game up wat betreft kennis over dat soort dingen. Is hierover ook een sticky te vinden?
              Ik weet het niet kerel.
              Maar als er niet 1 is, wil ik er wel een maken hoor, met alle bestaande peptiden.
              Met alle formule's erbij, en de streng (lengte).
              Hoe ze werken, wat ze doen, en hoe te reconstrueren en hoe (lang) te gebruiken.

Comment

Wat bedoel je met gewoon rustig aan ?

Iets boven onderhoud ?
                Verdeling k/e/v ?

discussie is goed, zolang het constructief is

Comment

Wat doet het er toe of ze wel of niet gebruiken? Of het op een natuurlijke manier haalbaar is, lijkt me een betere vraag.

Originally posted by Knulletje View Post
                  Ik weet het niet kerel.
                  Maar als er niet 1 is, wil ik er wel een maken hoor, met alle bestaande peptiden.
                  Met alle formule's erbij, en de streng (lengte).
                  Hoe ze werken, wat ze doen, en hoe te reconstrueren en hoe (lang) te gebruiken.
                  Altijd leuk... zon handelaar die zijn rommel wil promoten :s

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Wat doet het er toe of ze wel of niet gebruiken? Of het op een natuurlijke manier haalbaar is, lijkt me een betere vraag.

Ook altijd leuk zo'n object die denkt dat het gelijk heeft.

Comment

Beste BN'ers, ik zit al een tijdje op deze site te neuzen, train al 2 jaar en weet wel aardig wat over kt voeding en alles. Ook de simpele feiten dat je moet bullken om aan te komen, cutten om gewicht te verliezen, of gewoon op onderhoud eten etc. etc. Nu vroeg ik mij af hoe gasten als Greg Plitt Zyzz (rip) Lazar Angelov e.d. zo'n geweldig fysiek kunnen hebben terwijl ze bijna altijd een extreem laag vp hebben, vaak dieeten ivm fotoshoots en dus blijkbaar nooit echt heel erg bulken... Hoe kun je dan ooit een flinke hoeveelheid massa weten te bouwen/behouden?
                      Om echte te weten wat training en voeding bij je doet moet je 5 jaar consequent zijn daarin anders blijft het nog gissen.
                      Om aan te komen hoef je niet te bulken, het is een kwestie van welke training je doet en hoe ga je periodiseren en dan praat ik altijd vanuit naturel.
                      Ik heb een atleet begeleid die in zijn voorbereiding alleen maar droger werd, maar wel aankwam en op zijn wedstrijd bijna 10 kilo zwaarder was, en dat 6 maanden na zijn wedstrijd.
                      Je kan zonder aas etc massa bouwen, het is alleen zo dat je geduld moet hebben, maar het kan wel
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by princezoe View Post
                        Wat bedoel je met gewoon rustig aan ?

Iets boven onderhoud ?
                        Verdeling k/e/v ?

discussie is goed, zolang het constructief is
                        Ik weet nooit precies mijn macro's ivm met het avondeten wat ik thuis mee moet eten, maar zonder het avond eten kom ik op:
                        230/165/40
                        Dit is omdat het avond eten bij mij vaak veel vet en kh bevat en ik ga uit van 600-700 cal voor het avond eten.
                        Als ik op mezelf zou wonen zou en zelf al mijn eten zou bepalen zou het makkelijker zijn... zulle vast anderen zijn die dit ook hebben.

Comment

Ik weet nooit precies mijn macro's ivm met het avondeten wat ik thuis mee moet eten, maar zonder het avond eten kom ik op:
                          230/165/40
                          Dit is omdat het avond eten bij mij vaak veel vet en kh bevat en ik ga uit van 600-700 cal voor het avond eten.
                          Als ik op mezelf zou wonen zou en zelf al mijn eten zou bepalen zou het makkelijker zijn... zulle vast anderen zijn die dit ook hebben.
                          Kom je net uit Afrika gelopen? Meer vetten eten jij! En hoe kan je bulken als je amper onderhoud eet? Je komt nu rond de 2500 kcal en dat is iets waar ik mee zou cutten en jij ook
                          Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Dat ik knulletje vragen erover stel en het interessant vind om er meer over te weten te komen wil nog niet zeggen dat ik het ooit in mijn leven zou gebruiken?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Om echte te weten wat training en voeding bij je doet moet je 5 jaar consequent zijn daarin anders blijft het nog gissen.
                              Om aan te komen hoef je niet te bulken, het is een kwestie van welke training je doet en hoe ga je periodiseren en dan praat ik altijd vanuit naturel.
                              Ik heb een atleet begeleid die in zijn voorbereiding alleen maar droger werd, maar wel aankwam en op zijn wedstrijd bijna 10 kilo zwaarder was, en dat 6 maanden na zijn wedstrijd.
                              Je kan zonder aas etc massa bouwen, het is alleen zo dat je geduld moet hebben, maar het kan wel
                              Daar heb je gelijk in, ik heb ook een jaar getraind zonder ook maar een fuck te weten wat ik deed en was totaal niet met voeding bezig... Maar sinds (een jaar dus) ik uitgebreid research doe over zo'n beetje alles wat betreft voeding en kt heb ik wel veel geleerd . Het is eigenlijk best logisch, want sinds ik serieus train heb ik ook nooit echt extreem veel gegeten zoals de meesten doen als zij bulken en ben prima aangekomen. Vp is gedaald en ik doe nog steeds veel aan hardlopen. Maar ik hoor iedereen altijd zo vaak en zo uitbundig over bulken dat het wel een 'must' lijkt om aan te komen.

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                                Kom je net uit Afrika gelopen? Meer vetten eten jij! En hoe kan je bulken als je amper onderhoud eet? Je komt nu rond de 2500 kcal en dat is iets waar ik mee zou cutten en jij ook
                                Met mijn avond eten kom ik altijd op minstens 70 gram vetten, en als dit niet het geval is eet ik wat eieren dushi. Die shit over bulken was maar een grapje, die maaltijden waarvan ik foto's stuur zijn altijd zo massive omdat ik amper tijd heb om te eten als ik bijv. nacht diensten heb. of als ik me overtraind voel hihi.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X