Originally posted by kabaffel
View Post
Goede fysiek gebouwd met altijd een erg laag vp
Collapse
X
-
-
Originally posted by Jurvg View PostIs een idee, maar mijn lichaam reageert heel raar op carbs. Als ik langer dan drie uur geen carbs binnen krijg voel ik me slap en duizelig. in de avond/nacht heb ik hier geen last van. Ik heb ooit een poging gedaan UD 2.0 te doen en ging bijna k.o. tijdens die carb depletion training haha.
Mijn lichaam was gewend voornamelijk koolhydraten/suikers te verbranden. Ik at altijd veel koolhydraten en eiwitten en weinig vetten. Het leek wel alsof mijn lichaam moeite had met het overschakelen van koolhydraat verbranding naar het voornamelijk teren op vetzuren.
Laat staat dat ik ging trainen op low carbs. Man dan zou ik direct van mijn stokje zijn gegaan. Op de een of andere manier heeft zich na een lange tijd te carb cyclen en ud2 te doen, iets structureels in mijn lichaam veranderd.
Ik merk ondertussen nauwlijks nog het verschil tussen hogere of lagere koolhydraten (energie levels en hoe ik me voel zijn constant). Ik denk dat mijn lichaam nu heel snel kan switchen van primaire energie bron.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostWeet je dit had ik ooit zelf ook. er zijn tijden geweest dat ik wanneer ik onder de 200g carbs ging me echt slap, duizelig etc voelde en echte carb cravings had.
Mijn lichaam was gewend voornamelijk koolhydraten/suikers te verbranden. Ik at altijd veel koolhydraten en eiwitten en weinig vetten. Het leek wel alsof mijn lichaam moeite had met het overschakelen van koolhydraat verbranding naar het voornamelijk teren op vetzuren.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk bulk helemaal niet. Dan hoef ik ook niet te cutten.
Wil ik ook niet, ik wil het jaar door (redelijk) in shape zijn. En niet alleen in de zomer.
Hier ook, kan dus ook bij het andere geslacht.Last edited by Beaudien; 28-06-2012, 20:52."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Knulletje View PostOok sorry van mijn kan dan,
Ik dacht dat object beter zou klinken dan publieke dame.
Persoonlijk denk ik bij een 'publieke dame' eerder aan iemand die zichzelf in een lastige houding wurmt, en de webcam in een hoek plaatst waardoor er een soort groothoek-effect wordt gecreëerd waarmee bepaalde lichaamsdelen worden geaccentueerd en mede daardoor voordeliger uitkomen. Maarja, gelukkig ben ík niet de gene met zon avatar
Al moet ik wel toegeven accent niet op je twee uuuh vrouwelijke eigenschappen ligt, en dat zou bij een publieke dame wel het geval zijn
Heerlijk dit nutteloze modder gooien. Gaan we nog langer door en dit topic verkrachten, of dat niet?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-