Goede fysiek gebouwd met altijd een erg laag vp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede fysiek gebouwd met altijd een erg laag vp

Beste BN'ers, ik zit al een tijdje op deze site te neuzen, train al 2 jaar en weet wel aardig wat over kt voeding en alles. Ook de simpele feiten dat je moet bullken om aan te komen, cutten om gewicht te verliezen, of gewoon op onderhoud eten etc. etc. Nu vroeg ik mij af hoe gasten als Greg Plitt Zyzz (rip) Lazar Angelov e.d. zo'n geweldig fysiek kunnen hebben terwijl ze bijna altijd een extreem laag vp hebben, vaak dieeten ivm fotoshoots en dus blijkbaar nooit echt heel erg bulken... Hoe kun je dan ooit een flinke hoeveelheid massa weten te bouwen/behouden?

GOED* fysiek gebouwd met altijd een erg laag vp

Comment

Anabolen duh.
      Lid van de 200 club

Comment

HGH/Peps/Aas?

Comment

Ja ik hoor vaker over zyzz dat hij clen en wat andere gebruikt zou hebben, maar ik dacht toch echt dat Lazar Angelov getest was?

Comment

discipline, voeding en ( aas). Bulken betekent niet vet worden.

Comment

Als je meer binnenkrijgt dan dan je verbrand zul je ook in vet aankomen... of zouden ze gewoon maar 100/200 cal boven hun onderhoud gaan om massa aan te komen?

Comment

gewoon minimaal vet aanzetten of minder vet aanzetten dan je verbrand.
                Je kan een zeer goede fysiek bouwen als je rond de 10% blijft, no problem. Heb je geen AAS voor nodig.

Zorg voor de juiste training en voeding daar op afgestemd, plus de voeding goed afgestemd op je fysiek en energie gebruik. Daardoor kan je met minimale aanpassingen optimaal werken. Hoef je niet steeds te bulken en vervetten en te cutten en massa inleveren. Levert netto minder op dan wanneer je gelijk goed bouwt en je bf% onder controle houdt.
                Plus als je gewoon laag in je bf% zit, kan je altijd zien wat je aandacht of werkpunten zijn. Bij volvet kan je niks zien.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                  Beste BN'ers, ik zit al een tijdje op deze site te neuzen, train al 2 jaar en weet wel aardig wat over kt voeding en alles. Ook de simpele feiten dat je moet bullken om aan te komen, cutten om gewicht te verliezen, of gewoon op onderhoud eten etc. etc. Nu vroeg ik mij af hoe gasten als Greg Plitt Zyzz (rip) Lazar Angelov e.d. zo'n geweldig fysiek kunnen hebben terwijl ze bijna altijd een extreem laag vp hebben, vaak dieeten ivm fotoshoots en dus blijkbaar nooit echt heel erg bulken... Hoe kun je dan ooit een flinke hoeveelheid massa weten te bouwen/behouden?
                  Het is mogelijk om massa op te bouwen en je vet% te verlagen (of laag te houden). dat betekent wel dat je voeding, training, rust, dagelijkse beweging/werk exact op elkaar moeten aansluiten in een logisch systeem. Dus ja dat is voor iedereen mogelijk. Mits je de kennis en de discipline hebt.

Ga je Aas daaraan toevoegen, dan wordt het allemaal een stuk makkelijker. Dan is het kunstje een stuk eenvoudiger. Ik heb natuurlijk geen bewijs, maar denk wel dat lazar en plitt beiden nu (of in het verleden) aas gebruiken of hebben gebruikt.

kijk maar naar foto's van plitt van vroeger. daar is die anderhalf keer zo groot als nu.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    gewoon minimaal vet aanzetten of minder vet aanzetten dan je verbrand.
                    Je kan een zeer goede fysiek bouwen als je rond de 10% blijft, no problem. Heb je geen AAS voor nodig.

Zorg voor de juiste training en voeding daar op afgestemd, plus de voeding goed afgestemd op je fysiek en energie gebruik. Daardoor kan je met minimale aanpassingen optimaal werken. Hoef je niet steeds te bulken en vervetten en te cutten en massa inleveren. Levert netto minder op dan wanneer je gelijk goed bouwt en je bf% onder controle houdt.
                    Plus als je gewoon laag in je bf% zit, kan je altijd zien wat je aandacht of werkpunten zijn. Bij volvet kan je niks zien.
                    Ben ik het mee eens. Je voeding zo afstemmen dat je droge massa aanzet zonder dat je totale vetmassa toeneemt is optimaal. Tijdens het cutten, kun je (al is het minimaal) ook wel spiermassa opbouwen. maar het minimum wat je wil is dat je geen spiermassa verliest.

een ander verhaal wordt het als je het hele jaar door rond de 6% wil blijven. dan is je lichaam toch getriggerd om sneller vetten op te gaan slaan (terwijl het vrijmaken van vetzuren uit de vetcellen veel lastiger is op dit vet%), en is het zeer lastig om spiermassa op te bouwen terwijl je vet% laag blijft. lastig, maar niet onmogelijk.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Tof! Ik heb altijd discussies met Joachimrens, over het feit dat ik niet zwaar wil bulken zoals hij doet
                      omdat ik niet in vet wilaankomen (ben vroeger dik geweest, dat gebeurt me nooit meer) Ik eet zelf nu gemiddeld op 2500 cal,dit is iets meer dan mijn onderhoud. Misschien gaat het aankomen niet zo heel hard, maar als ik me gewoon foucs op mijn vooruitgang in kracht in met name compounds groei ik toch wel...

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        Ben ik het mee eens. Je voeding zo afstemmen dat je droge massa aanzet zonder dat je totale vetmassa toeneemt is optimaal. Tijdens het cutten, kun je (al is het minimaal) ook wel spiermassa opbouwen. maar het minimum wat je wil is dat je geen spiermassa verliest.

een ander verhaal wordt het als je het hele jaar door rond de 6% wil blijven. dan is je lichaam toch getriggerd om sneller vetten op te gaan slaan (terwijl het vrijmaken van vetzuren uit de vetcellen veel lastiger is op dit vet%), en is het zeer lastig om spiermassa op te bouwen terwijl je vet% laag blijft. lastig, maar niet onmogelijk.
                        Dat is precies wat ik wil, gains hoeven niet extreem hard te gaan, zolang ik maar rond de 10-11% blijf zoals nu. Als ik dan een keer wil cutten tot 7-8% is het ook niet zoveel werk

Comment

Ik bulk helemaal niet. Dan hoef ik ook niet te cutten.
                          Wil ik ook niet, ik wil het jaar door (redelijk) in shape zijn. En niet alleen in de zomer.
                          En wat betreft hun gebruik, heel veel peps zijn niet zichtbaar bij n controle.

Comment

Ik weet wel het een en ander over hgh en aas maar wat zijn peps? neem aan dat het niet voor peptides staat

Comment

ik snap opzich wel waarom mensen zo graag bulken, het is natuurlijk fijn als je hard traint en dmv van net iets meer calorien innemen toch voor nog iets meer massa kan zorgen, maar je zult toch weer de nodige procentjes eraf moeten dieeten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X