Beste BN'ers, ik zit al een tijdje op deze site te neuzen, train al 2 jaar en weet wel aardig wat over kt voeding en alles. Ook de simpele feiten dat je moet bullken om aan te komen, cutten om gewicht te verliezen, of gewoon op onderhoud eten etc. etc. Nu vroeg ik mij af hoe gasten als Greg Plitt Zyzz (rip) Lazar Angelov e.d. zo'n geweldig fysiek kunnen hebben terwijl ze bijna altijd een extreem laag vp hebben, vaak dieeten ivm fotoshoots en dus blijkbaar nooit echt heel erg bulken... Hoe kun je dan ooit een flinke hoeveelheid massa weten te bouwen/behouden?
Goede fysiek gebouwd met altijd een erg laag vp
Collapse
X
-
gewoon minimaal vet aanzetten of minder vet aanzetten dan je verbrand.
Je kan een zeer goede fysiek bouwen als je rond de 10% blijft, no problem. Heb je geen AAS voor nodig.
Zorg voor de juiste training en voeding daar op afgestemd, plus de voeding goed afgestemd op je fysiek en energie gebruik. Daardoor kan je met minimale aanpassingen optimaal werken. Hoef je niet steeds te bulken en vervetten en te cutten en massa inleveren. Levert netto minder op dan wanneer je gelijk goed bouwt en je bf% onder controle houdt.
Plus als je gewoon laag in je bf% zit, kan je altijd zien wat je aandacht of werkpunten zijn. Bij volvet kan je niks zien.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostBeste BN'ers, ik zit al een tijdje op deze site te neuzen, train al 2 jaar en weet wel aardig wat over kt voeding en alles. Ook de simpele feiten dat je moet bullken om aan te komen, cutten om gewicht te verliezen, of gewoon op onderhoud eten etc. etc. Nu vroeg ik mij af hoe gasten als Greg Plitt Zyzz (rip) Lazar Angelov e.d. zo'n geweldig fysiek kunnen hebben terwijl ze bijna altijd een extreem laag vp hebben, vaak dieeten ivm fotoshoots en dus blijkbaar nooit echt heel erg bulken... Hoe kun je dan ooit een flinke hoeveelheid massa weten te bouwen/behouden?
Ga je Aas daaraan toevoegen, dan wordt het allemaal een stuk makkelijker. Dan is het kunstje een stuk eenvoudiger. Ik heb natuurlijk geen bewijs, maar denk wel dat lazar en plitt beiden nu (of in het verleden) aas gebruiken of hebben gebruikt.
kijk maar naar foto's van plitt van vroeger. daar is die anderhalf keer zo groot als nu.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by marnop View Postgewoon minimaal vet aanzetten of minder vet aanzetten dan je verbrand.
Je kan een zeer goede fysiek bouwen als je rond de 10% blijft, no problem. Heb je geen AAS voor nodig.
Zorg voor de juiste training en voeding daar op afgestemd, plus de voeding goed afgestemd op je fysiek en energie gebruik. Daardoor kan je met minimale aanpassingen optimaal werken. Hoef je niet steeds te bulken en vervetten en te cutten en massa inleveren. Levert netto minder op dan wanneer je gelijk goed bouwt en je bf% onder controle houdt.
Plus als je gewoon laag in je bf% zit, kan je altijd zien wat je aandacht of werkpunten zijn. Bij volvet kan je niks zien.
een ander verhaal wordt het als je het hele jaar door rond de 6% wil blijven. dan is je lichaam toch getriggerd om sneller vetten op te gaan slaan (terwijl het vrijmaken van vetzuren uit de vetcellen veel lastiger is op dit vet%), en is het zeer lastig om spiermassa op te bouwen terwijl je vet% laag blijft. lastig, maar niet onmogelijk.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Tof! Ik heb altijd discussies met Joachimrens, over het feit dat ik niet zwaar wil bulken zoals hij doet
omdat ik niet in vet wilaankomen (ben vroeger dik geweest, dat gebeurt me nooit meer) Ik eet zelf nu gemiddeld op 2500 cal,dit is iets meer dan mijn onderhoud. Misschien gaat het aankomen niet zo heel hard, maar als ik me gewoon foucs op mijn vooruitgang in kracht in met name compounds groei ik toch wel...
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostBen ik het mee eens. Je voeding zo afstemmen dat je droge massa aanzet zonder dat je totale vetmassa toeneemt is optimaal. Tijdens het cutten, kun je (al is het minimaal) ook wel spiermassa opbouwen. maar het minimum wat je wil is dat je geen spiermassa verliest.
een ander verhaal wordt het als je het hele jaar door rond de 6% wil blijven. dan is je lichaam toch getriggerd om sneller vetten op te gaan slaan (terwijl het vrijmaken van vetzuren uit de vetcellen veel lastiger is op dit vet%), en is het zeer lastig om spiermassa op te bouwen terwijl je vet% laag blijft. lastig, maar niet onmogelijk.
Comment
-
ik snap opzich wel waarom mensen zo graag bulken, het is natuurlijk fijn als je hard traint en dmv van net iets meer calorien innemen toch voor nog iets meer massa kan zorgen, maar je zult toch weer de nodige procentjes eraf moeten dieeten...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-