Schepje voor Eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schepje voor Eiwit

Misschien een domme vraag, maar weten jullie waar je schepje van ong 30 gram kan krijgen? Heb al beetje rondgekeken, maar zie alleen schepjes voor koffie etc.

En hoe houden jullie je beker fris/schoon

Comment

Bij elke whey die je besteld krijg je een schepje.
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by NoName View Post
        Wassen bij de afwas!
        Just trying hard

Comment

Hahahaha ben je hem kwijt?
          Kookwinkels verkopen vaak van die maatschepjes (amerikaanse cups), daar zit wel een juiste maat bij. Maar lijkt mij zonde van het geld, dan zou ik eerder een nieuwe pot kopen en daar het schepje van gebruiken (en het schepje bewaren als je de pot weggooit, als je zon sloddervos bent :P).

Afwassen.
          Waarom krijg ik nu de indruk dat jij zon viespeuk bent die zijn beker pas na een paar dagen wast?

Comment

Misschien een domme vraag, maar weten jullie waar je schepje van ong 30 gram kan krijgen? Heb al beetje rondgekeken, maar zie alleen schepjes voor koffie etc.
            Stuur ons je adres even, dan sturen wij je een lepeltje van 70cc (volle schep = ongeveer 28-30 gram eiwit) toe per post. Zal er dan gelijk een sample van onze Whey bij doen, kan je deze gelijk proeven. ;-)
            Erik / Team Nutrition24.com

Comment

Lijkt me logisch.

Beker op de keukenweegschaal en Whey er met het mee geleverde maatschepje in de beker gooien tot je de grammen hebt die je wilt. Nadat het leeg gezopen is afspoelen en eventueel in de afwasser.

aint rocket science :P

Comment

Nou ja, hoe hou je andere dingen schoon? Pas die techniek toe op je shake-beker
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Nutrition24 View Post
                  Stuur ons je adres even, dan sturen wij je een lepeltje van 70cc (volle schep = ongeveer 28-30 gram eiwit) toe per post. Zal er dan gelijk een sample van onze Whey bij doen, kan je deze gelijk proeven. ;-)
                  Kijk eens wat een top service

Comment

Haha iedereen bedankt voor de reacties. Had beetje whey in een bakje gedaan om mee te nemen naar de fitness, alleen daar laten liggen.
                    Spoel me beker elke keer na gebruik af, zal hem is met dreft wassen, verder stink ik niet ofzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X