Hallo iedereen ben al een kleine 2 maanden bezig met trainen.ik wil vanaf volgende week Marnop zijn 4daags schema(MA,DI,DO,VR) volgen en wil hierbij ook gepast eten en verspreiden over de dag. heb al wat in gedachten met de sticky's te lezen maar ik vind dit nog steeds moeilijk.dit betreft nu de ochtendploeg maar ik zou dit ook overbrengen naar de avondploeg gewoon wat schuiven dan.momenteel word er nu nog s'avond warm gegeten maar aangezien ze warm aanbieden op het werk zou ik dit eventueel altijd s'middags kunnen van maken
s'morgens goeie pot meusli met 300ml halfvolle melk (4u30)
(7u)door de morgen heen zo'n 2-4 sneden volkoren brood belegd met kippewit
(9u)pot tonijn in eigen nat 112 gr, eventueel hier ook een hargekookt ei bij eten
(11u) banaan eten
(1u30)momenteel zijn dit nog volkoren boterhammen met kippewit of vis zoals bv. gerookte makreelfillet
2u30-4u30--naar de Gym
(4u30) 300ml halfvolle melk met zo'n 35gr van mijn eiwittenshake(pro mass complex) + appel
6u-6u30 warme maaltijd-grotendeels groenten en vlees en wat rijst
half uurtje voor het slapen gaan zo'n 250gr kwark.
en ik probeer door de dag zeker 2l water te drinken.momenteel wil ik vet verbranden en spieren aanmaken.vet% moet nog berekend worden maar zoiezo wil ik mijn zwembandje kwijt ik hoor wel wat jullie ervan vinden
s'morgens goeie pot meusli met 300ml halfvolle melk (4u30)
(7u)door de morgen heen zo'n 2-4 sneden volkoren brood belegd met kippewit
(9u)pot tonijn in eigen nat 112 gr, eventueel hier ook een hargekookt ei bij eten
(11u) banaan eten
(1u30)momenteel zijn dit nog volkoren boterhammen met kippewit of vis zoals bv. gerookte makreelfillet
2u30-4u30--naar de Gym
(4u30) 300ml halfvolle melk met zo'n 35gr van mijn eiwittenshake(pro mass complex) + appel
6u-6u30 warme maaltijd-grotendeels groenten en vlees en wat rijst
half uurtje voor het slapen gaan zo'n 250gr kwark.
en ik probeer door de dag zeker 2l water te drinken.momenteel wil ik vet verbranden en spieren aanmaken.vet% moet nog berekend worden maar zoiezo wil ik mijn zwembandje kwijt ik hoor wel wat jullie ervan vinden
Comment