Voedingschema schema marnop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema schema marnop

Hallo iedereen ben al een kleine 2 maanden bezig met trainen.ik wil vanaf volgende week Marnop zijn 4daags schema(MA,DI,DO,VR) volgen en wil hierbij ook gepast eten en verspreiden over de dag. heb al wat in gedachten met de sticky's te lezen maar ik vind dit nog steeds moeilijk.dit betreft nu de ochtendploeg maar ik zou dit ook overbrengen naar de avondploeg gewoon wat schuiven dan.momenteel word er nu nog s'avond warm gegeten maar aangezien ze warm aanbieden op het werk zou ik dit eventueel altijd s'middags kunnen van maken

s'morgens goeie pot meusli met 300ml halfvolle melk (4u30)
    (7u)door de morgen heen zo'n 2-4 sneden volkoren brood belegd met kippewit

(9u)pot tonijn in eigen nat 112 gr, eventueel hier ook een hargekookt ei bij eten

(11u) banaan eten

(1u30)momenteel zijn dit nog volkoren boterhammen met kippewit of vis zoals bv. gerookte makreelfillet

2u30-4u30--naar de Gym

(4u30) 300ml halfvolle melk met zo'n 35gr van mijn eiwittenshake(pro mass complex) + appel

6u-6u30 warme maaltijd-grotendeels groenten en vlees en wat rijst

half uurtje voor het slapen gaan zo'n 250gr kwark.

en ik probeer door de dag zeker 2l water te drinken.momenteel wil ik vet verbranden en spieren aanmaken.vet% moet nog berekend worden maar zoiezo wil ik mijn zwembandje kwijt ik hoor wel wat jullie ervan vinden
    Strength Within, Pride Throughout

Jij bent goed bezig!Jij gaat er vast wel komen

Wat is kippenwit eigenlijk?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

haha kipfilet,als je dat al raar vind dan moest je mij gisteren eens zien lopen in de Albert Hein in Belgie ^^ heb er zelf pindakaas gekocht

Comment

Oh Belgie, ja jullie hebben er allemaal andere namen voor he hahaha, hoe noemen jullie kwark ook alweer?Zachte kaas toch?
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

geen idee heb gewoon 1 van de 10 potten gepakt waar er kwark op stond ^^ en aangezien in verzot ben op aardbeien was de keuze snel gemaakt

Comment

Kwark met aardbeien bedoel je ?
            Lekker slapen met de suikers...

maak even een k e v verhouding van alles dat je eet
            Het lijkt me nogal weinig

Comment

heb ik vergeleken met de magere kwark was bijna geen verschil hoor.ik moet dan ook vet verbranden he.

Comment

het is dan ook mijn 1ste pot he. volgende keer neem ik die magere wel

Comment

in die met aardbeien zit ongetwijfeld meer suikers

vet verbranden en spieren tegelijk winnen is wel lastig. je zit nu rond 2000kcal als ik snel beredeneer. weet niet wat je behoefte is je kan een excel eventueel uit de sticky halen dan weet je precies wat je binnen krijgt

Comment

ik heb dit alles eens vlug berekend.

ik kom uit op zo'n 1538,15 kcal zonder warm eten.

waarvan nu al zo'n 127,5 eiwitten
                    191,78 KH
                    en 26,5 aan vetten(heb geen onderscheid gemaakt)

ik ben 1,80m hoog en weeg 75KG.vetpercentage weet ik nog niet maar aan mijn buik en borsten te zien moet dit zoiezo verminderen. je mag altijd een voorstel doen wat ik er nog bij zou kunnen nemen niet voor niets dat ik dit post op dit forum alle tips zijn welkom.

Comment

Je eiwitten zouden dan al wel eens kunnen kloppen. Maar je moet zeker meer vetten eten deze heeft je lichaan nodig en dan bedoel ik goede vetten. Zoals pindakaas, ongezouten noten. hele eieren met eigeel dus.

Nog slimmer vul een voedingsschema in en bereken je behoeften!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Oh Belgie, ja jullie hebben er allemaal andere namen voor he hahaha, hoe noemen jullie kwark ook alweer?Zachte kaas toch?
                        platte kaas.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik dacht ff "what the fuck"...een voedingschema van mij? Zal toch niet, en nee is niet van mij.
                          TS gooi er wat rijstmaaltijdjes in (ipv alleen brood) en meer vis en eieren en wat dagen vullen met rundvlees en of wat kip.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                            heb ik vergeleken met de magere kwark was bijna geen verschil hoor.ik moet dan ook vet verbranden he.
                            Huh, heb je het met de magere kwark van de fruit-kwark vergeleken ofzo? Aangezien optimel enzo ook altijd een magere variant hebben?

Comment

qua eiwitten en Kh ws er bijna geen verschil.het is magere kwark maar met aardbeiensmaak

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X