kwark /koolvis swap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kwark /koolvis swap

Laat net mijn laatste bak kwark uit mijn handjes vallen. Natuurlijk bleef hij niet heel. Kan ik het ergens door vervangen straks zoals koolvis of tonijn? Qua schema lukt het wel wat te verzinnen maar langzame eiwitten enzo... Liefst koolvis, tonijn voor t slapen lijkt me niet ideaal ivm smaak enzo. Maakt t veel uit?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

nee maakt niet veel uit, al kook je wat eieren of bak je een omelet.
    eiwitten zijn eiwitten. Drink er eventueel een flink glas melk bij.
    Of een halve liter yoghurt ipv kwark.

Overal zitten eiwitten in en in zuivel ook veel casseïne.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Laat net mijn laatste bak kwark uit mijn handjes vallen. Natuurlijk bleef hij niet heel. Kan ik het ergens door vervangen straks zoals koolvis of tonijn? Qua schema lukt het wel wat te verzinnen maar langzame eiwitten enzo... Liefst koolvis, tonijn voor t slapen lijkt me niet ideaal ivm smaak enzo. Maakt t veel uit?
      niet ideaal qua smaak? naja smaken verschillen. Ik eet liever een t-bone steak of een tonijn steak als een bak kwark. kwark is wel goedkoper. dan wel.

qua eiwitten zijn ook eiwitten uit vis/vlees en eieren langzaam verteerbaar. Dus eet een 200-300g koolvis/tonijn met eventueel wat groenten ipv de kwark.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        niet ideaal qua smaak? naja smaken verschillen. Ik eet liever een t-bone steak of een tonijn steak als een bak kwark. kwark is wel goedkoper. dan wel.

qua eiwitten zijn ook eiwitten uit vis/vlees en eieren langzaam verteerbaar. Dus eet een 200-300g koolvis/tonijn met eventueel wat groenten ipv de kwark.
        Ja ik ook hahah. Ik heb alleen blikjes nu, lijkt me zo aanwezig smakje als je in bed ligt. Maar goed, details, ik ga er ook niet over zeiken. Wat moet dat moet. GVD jullie hebben een maniak van me gemaakt. Krijg stress als mijn kwark/eiwitten in gevaar komen

Komt goed! Had koolvis vooruit gegrilled dus 1 min magnetron en we zijn klaar!

Comment

En ik maar denken dat dit topic zou gaan over een recept van kwark en vis. Ik vond het al zo vies klinken...

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            En ik maar denken dat dit topic zou gaan over een recept van kwark en vis. Ik vond het al zo vies klinken...
            Je kan best veel met kwark hoor. Ben ook niet echt een liefhebber maar yoghurt / kwark is redelijk veelzijdig. Ook icm hartige dingen. Wil wel wat receptjes voor je opstellen Is wss enige relevante dat ik hier bovengemiddeld kan, koken

Comment

Je kan best veel met kwark hoor. Ben ook niet echt een liefhebber maar yoghurt / kwark is redelijk veelzijdig. Ook icm hartige dingen. Wil wel wat receptjes voor je opstellen Is wss enige relevante dat ik hier bovengemiddeld kan, koken
              Ik niet, dus dan heb ik er niet zoveel aan

Comment

Qua zuivel en vlees is best handig.. Ik doe vaak een scheut magere yoghurt door mijn tonijn/zalm salades en dat is behoorlijk lekker.
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Qua zuivel en vlees is best handig.. Ik doe vaak een scheut magere yoghurt door mijn tonijn/zalm salades en dat is behoorlijk lekker.
                  Ja en het doet t goed met vrijwel alle kruiden, specerijen, knoflook, gember, munt. Ook ideaal om mee te marineren als je op je voeding let

Comment

Aaaahhrrgg, nu ben ik toch nog nieuwsgierig!

Comment

yoghurt 50g + goed gerijpte balsamico azijn 25g + olijfolie 25g = lekkere dressing voor over salades.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Gewoon een halve bak kwark en wat koolvis in de blender doen, met een scheut melk. Op hoge toeren laten draaien en daarna opdrinken.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Gewoon een halve bak kwark en wat koolvis in de blender doen, met een scheut melk. Op hoge toeren laten draaien en daarna opdrinken.
                          Heeft nibor je account overgenomen ofzo?
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                            Heeft nibor je account overgenomen ofzo?
                            Hoezo, ik heb toch niet gezegd dat er brinta en whey in moet?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Waarom niet apart eten hahaha? Aan de andere kant nu ik erover nadenk is het wss niet eens heel smerig... Je kunt het ook gebruiken om je aardappelpuree meer voedingsstoffen te geven. Kwark, kabeljauw of koolvis, peper en zout, aardappel (peterselie waterkers, citroensap en olijfolie zijn optioneel).

Beetje een bodybuilders-style omgebouwde brandade, dat overigens orgineel een boter/slagroombom is, maar wel héél lekker...
                              Last edited by pescatore; 05-07-2012, 22:19.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X