hulp gevraagd direct !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gevraagd direct !!

Ik heb een cutschema opgesteld voor 2 weken
    ik sta nu op 2400 kcal met avond eten erbij word dat 2900 kcal dus sta ik op mijn onderhoud.

ik ga 2 weken lang doordeweeks op nuchtere maag cardio doen en 's avonds half uur dus 2x p dag half uur lang cardio.

ik heb in mijn schema kwark eruit gehaald in plaats daarvan voor het slapen casseine eiwit erin gedaan, want ik wil zo weining mogelijk zuivel eten.

ik wil met deze schema a.s. maandag beginnen

heb jullie nog tips of dat ik iets moet vervangen in mijn schema?
    ik wil eigenlijk zo laag mogelijk in koolhydraten en zo hoog mogelijk in eiwitten zitten.

hierbij neem ik als supplement :

Omega 3
    Multivit
    caffeine pillen (op welke moment van de dag ik deze het beste innemen?)
    whey perfection
    Casseine eiwit

graag feedback alvast bedankt !!
    ik wil alleen hints,tips,kritiek over deze schema en hoe ik het cutten moet aanpakken niet over of ik moet gaan cutten of bulken !!

metvriendelijke groeten,
    Attached Files

Vooropgesteld dat je je onderhoud ook echt weet.

Als je de activiteitsfactor in excel stelt op 1,75 vanwege je extra sporten kom je uit op 2990 kcl voor cutten. Zou kunnen zijn dat je dan afvalt want je zit onder onderhoud. Ik vraag me wel af wanneer jij dan nog je krachttrainingen doet?

p.s. waarom zo laag mogelijk in koolhydraten als je zoveel cardio doet?

Comment

Er zijn zat argumenten om het op een lege maag te doen. Ook zat om het niet te doen. Voor mij persoonlijk werkt het niet echt maar ik doe ook altijd 40min tot een uur op vrij hoge belasting. Maar ik ben dan ook een liefhebber. Áls je je sterk voelt tijdens de cardio dan is het een goeie optie. Het is wel marginaal zoals ik het begrepen heb.

Als je je zwakker dan met een maaltijd op dan verbrand je ook minder dus dan kun je de kleine voordelen van het nuchter uitvoeren al wegpoetsen. Zou iig wat bcaa nemen, je gaat zo hóógstwaarschijnlijk gewoon spier inleveren.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Haal die curry/ketchup eruit (suiker), vervang deze door betere Kh.

Comment

maandag t/m vrijdag ga ik op nuchtere maag 30min lang fietsen en in de avond om ongv 9uur ga ik half uur steppen na mijn krachttraining. ik ga 2x p dag cardio omdat ik maar 2 weken ga cutten ik denk dat ik voor zo'n korte periode wel snel resultaat zal zien want ik sta namelijk al op ongv 13 %.

ik heb in mijn voedingschema de curry ketchup eruit gehaald omdat het grote deel suikers zijn nu eet ik het gewoon zonder saus.

nu sta ik op ongeveer op 2300kcal zonder avondeten met avondeten zal dit ongv 2700 kcal zijn mijn onderhoud ligt op 3100kcal dus ik moet nog een maaltijd toevoegen met ongv 500kcal kan iemand mij een tip hierover geven?

en ik heb nog een vraag welke moment van de dag kan ik het beste de caffeine pil innemen in de middag of voor de kt, als ik het voor de kt neem val ik dan moeijlijk in slaap? omdat ik pas op 7 uur meestal train

alvast bedankt !!
          Attached Files

Comment

hulp?

Comment

ik denk ook niet dat je vet% 12 is anders zou je wel gaan bulken met jou lichaamsgewicht.

vetten omhoog en koolydraten omlaag.
              calorieen veel beter verdelen!
              en bruin brood gaat je niet helpen af te vallen.
              vervangen door rijst of havermout.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X