Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ga nou lekker in je Koran lezen, "mrcareful", dan kun je nog wat mooie spreuken vinden om ons hier allemaal op te trakteren, want dat stellen we uiteraard zeer op prijs.
En hou verder gewoon je mond ofzo.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ga nou lekker in je Koran lezen, "mrcareful", dan kun je nog wat mooie spreuken vinden om ons hier allemaal op te trakteren, want dat stellen we uiteraard zeer op prijs.
En hou verder gewoon je mond ofzo.
ik kan niet me mond dicht houden want ik typ namelijk
was je daar al achtergekomen
verder zijn het geen spreuken maar zijn het teksten
dus even bij verbetering dat stellen wij namelijk zeer op prijs
Hou nou op man. Je geeft moslims een slechte naam door je zo te gedragen.
"Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Dat is precies al wat ik naar hem zelf had gepost, vele moslims zijn al tijden bezig om al die negativiteit, vooroordelen etc. te doen vergeten, dan komt er 1 zon randdebiel die waarschijnlijk het merendeel van de dingen die een goed moslim niet doet wel doet en andersom de boel verzieken voor diegene die het wel allemaal goed doen.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment