Gebalanceerde voeding zonder toegevoegde supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by berrie058 View Post

Het schema was wel zonder het avond eten.

Die twee eieren moeten gekookt zijn of gebakken. Ik had al in het forum gelezen dat dit weinig van elkaar verschilt, dacht ik. Wat is het max aantal eieren op een dag wat je kan hebben.

Als ik olijfolie toevoeg bij de tonijn, kan ik dan niet beter gewoon tonijn op olijf basis kopen?

Sorry dat ik zoveel vragen stel, wil graag mijn voeding op peil hebben in de toekomst.

Alvast bedankt voor dde reacties
    Ok. het is dus exclusief avondeten. laten we voor het avondeten 500 kcal rekenen. e25, k50, v22. dat kan natuurlijk zo nu en dan wat afwijken, maar zo houd je er wel enigsinds rekening mee.

je hebt nu:
    e140, k178 v23. Kcal: 1705

plus avondeten is dit.
    e165, k228, v44. kcal 2200.

voeg hier op zijn minst nog 3 hele eieren aan toe verdeeld over de dag. Plus doe een 15ml olijfolie bij je tonijn. Of je doet ipv 15ml olijfolie een 20g mayonaise bij de tonijn. beetje ui, zout en peper erdoor mengen en hij kan zo op je bruinbrood als tonijn salade. heerlijk.

dan heb je een goed basis schema. Vanuit dit schema en jouw ervaringen ga je met de tijd dit schema aanpassen-fine tunen.

succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Thanks Dynobet,

Ik hou je op de hoogte van e.v.t. vorderingen.

Groet

Comment

Wie heeft excel nosig als je dyno hebt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X