Hallo ik ben jorn en ik ben 14 jaar en ik ga sinds kort naar de sport school en na een tijdje op dit forum heb ik begrepen dat een goed voedingsschema erg belangrijk is ik heb veel informatie weten te verzamelen en heb zo mijn eigen voedingsschema wat kunnen maken ik ben benieuwd naar jullie mening en of jullie mij misschien kunnen helpen hem te verbeteren ik ga btw 4 x in de week naar de sport school.
Ochtend: 2 broodjes met hagelslag (melk) en een kopje thee zonder suiker
Tussen de ochtend en de middag neem ik een klein bekertje yoghurt.
in de middag eet ik ook 2 broodjes 1 broodje met 20+ kaas en een broodje met rood worst (niet rook XD ) en een glas melk
3 uren later neem ik weer een bekertje yoghurt
dan bij het avond eten eet ik 3 aardappelen + groente en vlees een gehaktbal en kwark
( verder drink ik de rest van de dag alleen water geen frisdrank ) XD
dan ga ik om half 8 - 8 uur sporten en kom ik om half 10 weer terug en neem ik 2 boter hammetjes met 20+ kaas.
ik ben ook nog van plan om voor het sporten een whey shake te drinken voor en na het sporten
graag reacties voor verbetering en alvast bedankt
Ochtend: 2 broodjes met hagelslag (melk) en een kopje thee zonder suiker
Tussen de ochtend en de middag neem ik een klein bekertje yoghurt.
in de middag eet ik ook 2 broodjes 1 broodje met 20+ kaas en een broodje met rood worst (niet rook XD ) en een glas melk
3 uren later neem ik weer een bekertje yoghurt
dan bij het avond eten eet ik 3 aardappelen + groente en vlees een gehaktbal en kwark
( verder drink ik de rest van de dag alleen water geen frisdrank ) XD
dan ga ik om half 8 - 8 uur sporten en kom ik om half 10 weer terug en neem ik 2 boter hammetjes met 20+ kaas.
ik ben ook nog van plan om voor het sporten een whey shake te drinken voor en na het sporten
graag reacties voor verbetering en alvast bedankt
Comment