Dat ene eet schema hier op de site ben ik kwijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat ene eet schema hier op de site ben ik kwijt

Ik heb hem op mijn computer staan, maar er staat een hele beschrijving bij hoe ik het moet doen, maar wil ik dat gaan invullen en proberen ken ik die topic niet meer vinden het bestandjezelf heet eetschema en ehm daar kan je van die etenswaren invoeren en je kcal berekenen enzo!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

volgens mij zoek je deze
    grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

thks ja klopt kon hem niet meer vinden
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Bedankt,Harold!

Comment

Ahh...ff een post scoren..

Thx Harold

Comment

graag gedaan jongens

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 13 2005,10:00)]Ahh...ff een post scoren..

Thx Harold  
              Hij is je gegunt hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X