Wat op 16 jarige leeftijd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat op 16 jarige leeftijd?

Beste forum gebruikers!

Ik ben nu weer opnieuw begonnen met trainen na 2 maand niet hebben getraind i.v.b met school. ik wil graag van jullie weten wat ik vooral moet eten en hoevaak ik moet gaan sporten. Ook zou ik van jullie willen weten wat jullie op mijn leeftijd kwa training en voeding zouden doen!

Stats.

leeftijd: 16 jaar
    gewicht: 73 kilo
    lengte: 1.74
    vetpercentage: 8%
    trainingsjaren: +/- 2.5 jaar

Ik heb ook een foto gepost!

Alvast bedankt!
    Bijgevoegde miniaturen
    Attached Files
    Last edited by heyco12345; 09-08-2012, 20:24.

Jou leeftijd vraagt niet om een abnormale aanpak dus ik zou de http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html eens goed doorlezen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ziet er prima uit, ben echter wel benieuwd naar je benen..
      Ga gewoon doen waar je je lekker bij voelt, 4-daagse split, ub/lb , push/pull, SS allemaal effectief op hun eigen maneir..

Comment

Originally posted by aktito View Post
        Ziet er prima uit, ben echter wel benieuwd naar je benen..
        Ga gewoon doen waar je je lekker bij voelt, 4-daagse split, ub/lb , push/pull, SS allemaal effectief op hun eigen maneir..

Bedankt voor het advies! Ik zal even een foto van mijn benen toevoegen!

Comment

Hier nog een foto van mijn benen
          Attached Files

Comment

Dit is denk ik geen 8% hoor, verder ziet het er wel goed uit. Maar geef wat meer aandacht aan je benen
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
              Dit is denk ik geen 8% hoor, verder ziet het er wel goed uit. Maar geef wat meer aandacht aan je benen

ja klopt mijn benen moeten ook meer getraind worden! die 8% klopt zeker wel het is in Papendaal getest ik heb er zelfs nog de papieren van om het te bewijzen.

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                lol jij lijtk wel de slimste hier. en je resultaten zijn trouwens erg goed zo te zien. nice job man! mijn complimenten voor dat. ook voor andere he!

Comment

Gewoon vreten en trainen, voedingsschema opstellen en een leuk schema pakken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X