belgie kan ook altijd was ik vergeten hehe
Waar vitamine b12 injecties kopen?
Collapse
X
-
Originally posted by heyco12345 View PostIk keek net op het internet en daar was het erg duur! ik vraag me als ik de apotheek binnen loop en die b12 + naalden vraag of ze er moeilijk over gaan doen?
Comment
-
Originally posted by heyco12345 View PostMijn vriend vertelde me dat hij precies het zelfde als ik, hij is wel naar de dokter geweest maar daar kwam niks uit en toen heeft hij via het internet b12 injecties besteld en hij vertelde dat het prima werkte en geen last meer had van vermoeidheid of soortgelijke dingen.
Gewoon proberen dus! maarjah waar kan je ze bestellen?
Placebo effect?
Comment
-
Originally posted by budybuilder View Postonline bestellen is het domste wat je kan dan.
zorg dat je de juiste maat naald en spuit kent en die ken je bij de meeste apotheken voor een zeer lage prijs zonder doktersvoorschrift kopen. haal een goeie hoeveelheid...
doe dat is eens in de praktijk, gaat je toch echt vies tegenvallenMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by heyco12345 View Postze zeggen dat dit het beste werkt!
Comment
-
Originally posted by heyco12345 View Postmaar niemand een idee waar ik ze kan bestellen? of welke naalden ik nodig heb
waar wil je injecteren? IM. logisch maar welk lichaamsdeel?
voor elk lichaamsdeel is het weer een andere naald, een 40mm bijvoorbeeld voor je glute maar je kunt natuurlijk niet 40mm nemen voor je schouder...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ok ok ik zak je helpen, je pakt 2citroenen en 2kiwis, deze purreer je tot sap, dan laat je het drie dagen bezinken.
De bovenste laag b er vat dan de meeste b12, die zuig je er met een rietje uit en doe je in een glas, welnu je pakt een breinaald en holt deze uit, steek hem via je tepelgaatje richting je navel, neem nu een slok van je b12 preparaat en blaas dit via de naald je buikholte in.
En klaar is klara
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postwaar wil je injecteren? IM. logisch maar welk lichaamsdeel?
voor elk lichaamsdeel is het weer een andere naald, een 40mm bijvoorbeeld voor je glute maar je kunt natuurlijk niet 40mm nemen voor je schouder...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment