Waar vitamine b12 injecties kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wasofski View Post
    Apotheker in België, en slin spuiten.
    Ik heb geen auto tot mijn beschikking ;p

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ok ok ik zak je helpen, je pakt 2citroenen en 2kiwis, deze purreer je tot sap, dan laat je het drie dagen bezinken.
      De bovenste laag b er vat dan de meeste b12, die zuig je er met een rietje uit en doe je in een glas, welnu je pakt een breinaald en holt deze uit, steek hem via je tepelgaatje richting je navel, neem nu een slok van je b12 preparaat en blaas dit via de naald je buikholte in.
      En klaar is klara
      Dat ga ik meteen proberen!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        doe dat is eens in de praktijk, gaat je toch echt vies tegenvallen
        al gebeurd

Comment

Waarom ga je niet gewoon bloedprikken..daar doet de dokter toch niet moeilijk over..

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
            maar niemand een idee waar ik ze kan bestellen? of welke naalden ik nodig heb
            Je weet niet eens of je vitamine b12 te kort hebt, en toch wil je dit spuiten ? Denk dat de meeste mensen liever geen spuiten in hun lichaam steken als dit niet nodig is ... Vind je het mischien 'Cool' om te spuiten ofzo want je geeft geen argument waarom je liever geen vitamine b12 pakt ik pilvorm maar het wel wil spuiten ... Raar
            I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
              ze zeggen dat dit het beste werkt!
              Aah en omdat 'ze' dat zeggen is het ook zo ... Het is niet voor niets dat de dokter dit niet zomaar voorschrijft en dat je een voorschrift nodig hebt

Maar in elk geval, succes met je zoektocht en spuit ze
              I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Vele spuiten vit b12 na hun kuur of/en tijdens hun kuur maar meestal allebij.
                Voordeel ervan is idd dat je minder futloos bent als je uit je kuur komt dan wanneer je het niet neemt, en sommige zouden er meer 'trek' van krijgen.
                Vit b12 kan natuurlijk weinig kwaad als je een gewone dosering aanhoud puur voor de extra aanvulling, maar zorg dat je weet hoe je moet spuiten en dat het steriel gebeurd anders kan het alsnog gevaarlijk zijn.

Verwacht alleen niet dat je van b12 gaat groeien oid want dat gebeurt niet, het is puur mentaal en fysieke ondersteuning.
                De HA gaat je geen b12 geven als je geen tekort hebt en b12 nodig hebt, en dan alsnog gaat een HA zeggen van pas je eten aan of ga wat minder/meer bewegen.
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by FitnessFanatic View Post
                  Je weet niet eens of je vitamine b12 te kort hebt, en toch wil je dit spuiten ? Denk dat de meeste mensen liever geen spuiten in hun lichaam steken als dit niet nodig is ... Vind je het mischien 'Cool' om te spuiten ofzo want je geeft geen argument waarom je liever geen vitamine b12 pakt ik pilvorm maar het wel wil spuiten ... Raar
                  ik heb gehoord dat dit het beste werkt en het kan totaal geen kwaad dus waarom niet uit proberen? ik vind het niet bepaald cool om te spuiten ik heb gewoon gehoord dat dit het meest effectief is. beetje jammer dat je zo reageerd.

Comment

Originally posted by FitnessFanatic View Post
                    b12 wordt oraal 85% afgebroken.

@heyco
                    Laat je zeker niet door die mongol afleiden.
                    Ik heb ook b12 geïnjecteerd ben er zeer over te spreken!

Comment

Hoezo noem je hem mongol, dit board draait ook om respect, en die verdient FF aanzienlijk meer dan jou.

Comment

Zie het al helemaal voor me dat hij straks bij de dokter komt met een dik abces op zijn reet terwijl hij nog net zo moe is als voorheen
                        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Zie het al helemaal voor me dat hij straks bij de dokter komt met een dik abces op zijn reet terwijl hij nog net zo moe is als voorheen
                          b12 wordt onderhuids geïnjecteerd. Dus een abses is al uitgesloten

Comment

Originally posted by knollio View Post
                            Want een abces kan je niet onderhuids krijgen? Je kan overal in je lijf een abces krijgen, dus als je niet hygienisch genoeg bent is die kans redelijk aanwezig.
                            Train hard or go hormone

Comment

vitb12 wordt zowel subcutaan geinjecteerd als intramusculair.
                              en waarom zouden abcessen volgens jou worden uitgesloten?... zitten altijd risico's aan.. en inkapseling van vloeistof zou je ook een abcess kunnen krijgen, maar zolang je gewoon alles goed doet is de kans klein.
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

b12 wordt oraal 85% afgebroken.

@heyco
                                Laat je zeker niet door die mongol afleiden.
                                Ik heb ook b12 geïnjecteerd ben er zeer over te spreken!
                                Daarom denk ik ook gewoon dat ik het ga uitproberen! ik da deze week na een apotheek in Duitsland om het te halen, welke voor en nadelen heb jij ervaren van de b12 als ik vragen mag?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X