Waar vitamine b12 injecties kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar vitamine b12 injecties kopen?

Beste forum gebruikers!

Ik heb nu al een half jaar last van een dip (moe,lui,geen energie)
    het word echt vervelend nu en een vriend van mij had precies het zelfde en adviseert mij om vitamine b12 te gaan proberen.

Mijn vraag aan jullie is waar ik deze B12 injecties kan bestellen?

Alvast bedank!

Huisarts.
    Kan je gelijk je bloed laten testen of je überhaupt b12 te kort komt.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dat zou ook kunnen maar ik denk dat ik het gewoon wil proberen onlangs wat de dokter zou zeggen

Comment

Ik heb ook last van zo'n soortgelijk dipje. Bij het sporten heb ik er zelfs last van dat ik licht in men kop word. Moet dan na elke set even zitten.

Ook maar eens tijd voor de dokter dan..
        Just trying hard

Comment

Originally posted by Dvxx View Post
          Ik heb ook last van zo'n soortgelijk dipje. Bij het sporten heb ik er zelfs last van dat ik licht in men kop word. Moet dan na elke set even zitten.

Ook maar eens tijd voor de dokter dan..

Mijn vriend vertelde me dat hij precies het zelfde als ik, hij is wel naar de dokter geweest maar daar kwam niks uit en toen heeft hij via het internet b12 injecties besteld en hij vertelde dat het prima werkte en geen last meer had van vermoeidheid of soortgelijke dingen.

Gewoon proberen dus! maarjah waar kan je ze bestellen?

Comment

Waar je vriend ze ook besteld heeft

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Waar je vriend ze ook besteld heeft

Ik heb samen met hem 3 uur lang lopen zoeken om de juiste site weer te vinden maar helaas

Niemand enig idee?

Comment

Omg ik zit op telefoon maar kan niks linken, maar als ik b12injecties kopen intoets heb ik zo al meerdere sites te pakken.

Comment

ga naar duitsland of belgie
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
                    Mijn vriend vertelde me dat hij precies het zelfde als ik, hij is wel naar de dokter geweest maar daar kwam niks uit en toen heeft hij via het internet b12 injecties besteld en hij vertelde dat het prima werkte en geen last meer had van vermoeidheid of soortgelijke dingen.

Gewoon proberen dus! maarjah waar kan je ze bestellen?
                    Doktoren moet je vaak zelf pushen om meer te doen. Zijn een stelletje eigenwijze mensen. Ze geven je veel te makkelijk een paar asprines om alles te onderdrukken.
                    Just trying hard

Comment

Vitamine B12 bestellen | Vitamine b12 bij vermoeidheid deze misschien?
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Dvxx View Post
                        Doktoren moet je vaak zelf pushen om meer te doen. Zijn een stelletje eigenwijze mensen. Ze geven je veel te makkelijk een paar asprines om alles te onderdrukken.
                        Ik ben het helemaal met je eens! Je moet ze eerst 10x langskomen en vertellen dat het probleem niet overgaat voordat ze iets uitvoeren en dit is ook een van de redenen dat ik het gewoon ga proberen!

Comment

Ik koop het hier in belgië in de apotheek en zet het in de schouders met een insuline naald.
                          Erg leuk goedje voor in de bulk! (honger)

Comment

Originally posted by knollio View Post
                            Ik koop het hier in belgië in de apotheek en zet het in de schouders met een insuline naald.
                            Erg leuk goedje voor in de bulk! (honger)
                            Ik keek net op het internet en daar was het erg duur! ik vraag me als ik de apotheek binnen loop en die b12 + naalden vraag of ze er moeilijk over gaan doen?

Comment

online bestellen is het domste wat je kan dan.

zorg dat je de juiste maat naald en spuit kent en die ken je bij de meeste apotheken voor een zeer lage prijs zonder doktersvoorschrift kopen. haal een goeie hoeveelheid...

maar de b12 is een andere zaak, want dat gaat je dokter 100% zeker niet voorschrijven tenzij je een extreem tekort hebt en dan nog schrijft die weinig voor.
                              zoek naar een buffe kerel bij je sportschool, eentje met lekker veel puisten op zijn rug en een vochtkop als je snapt wat ik bedoel die weet je vast verder te helpen

hoop dat je hier wat aan hebt
                              Last edited by budybuilder; 12-08-2012, 00:31.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X