Waar vitamine b12 injecties kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zou een van jullie mij kunnen vertellen welke maat naalden ik nodig heb voor een b12 injectie in mijn bovenbeen? dit is omdat ik zaterdag naar de apotheek in duitsland ga

Alvast bedankt!

Comment

Originally posted by knollio View Post
      b12 wordt oraal 85% afgebroken.

@heyco
      Laat je zeker niet door die mongol afleiden.
      Ik heb ook b12 geïnjecteerd ben er zeer over te spreken!
      Dus ik ben een mongol omdat ik bepaalde zaken hier in vraag stel ? Denk wel dat ik respect verdien, heb hier nog nooit iemand uit lopen maken of wat dan ook Respect is ver te zoeken bij jou
      I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Hoezo noem je hem mongol, dit board draait ook om respect, en die verdient FF aanzienlijk meer dan jou.
        Bedankt
        I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
          ik heb gehoord dat dit het beste werkt en het kan totaal geen kwaad dus waarom niet uit proberen? ik vind het niet bepaald cool om te spuiten ik heb gewoon gehoord dat dit het meest effectief is. beetje jammer dat je zo reageerd.
          Was ook niet de bedoeling om je aan te vallen, voor er geval je het verkeerd interpreteerd Stelde me gewoon vragen bij het waarom ... Maar als de b12 oraal idd 85% wordt afgebroken en jij het niet erg vindt om te spuiten, dan hoop ik dat het werkt voor je !!

Succes

Comment

Als je oraal B12 neemt dan is de opname weliswaar minder efficient, maar dat kan worden opgevangen door hogere dosering. Het is dus niet per se nodig op injecties te nemen. Tenzij je indruk wilt maken op je vrienden of iets dergelijks.

Advantages and Disadvantages

Some people find the B12 shot uncomfortable or painful, so prefer taking a daily pill. While vitamin B12 injections are safe and inexpensive, the cost to have them done by a doctor can significantly add to the cost. Because vitamin B12 absorption by the gut is less effective than a shot directly into muscle, a higher dose is often needed when taken orally. Over-the-counter pills in high enough doses for treatment might be difficult to find, so you might need to take three or more pills to make up your necessary daily dose.

Considerations

Many physicians are unaware that oral vitamin B12 is an effective substitute for B12 injections in the treatment of deficiencies, according to American Family Physician. No matter which method of treatment is used, follow-up visits to the doctor will be necessary. At these visits, the doctor will measure blood serum levels of B12 and determine whether the current dosage is appropriate.

bron: Vitamin B12 Shots Vs. Pills | LIVESTRONG.COM
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by FitnessFanatic View Post
              Was ook niet de bedoeling om je aan te vallen, voor er geval je het verkeerd interpreteerd Stelde me gewoon vragen bij het waarom ... Maar als de b12 oraal idd 85% wordt afgebroken en jij het niet erg vindt om te spuiten, dan hoop ik dat het werkt voor je !!

Succes
              Ik ga niet het risico nemen door pillen te kopen die (misschien) niet werken. en ik vind spuiten idd niet erg dus. ik snap je vraag wel maar dat je wel weet dat spuiten niet bedoeling is om 'cool' mee te doen
              Last edited by heyco12345; 13-08-2012, 21:27.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Als je oraal B12 neemt dan is de opname weliswaar minder efficient, maar dat kan worden opgevangen door hogere dosering. Het is dus niet per se nodig op injecties te nemen. Tenzij je indruk wilt maken op je vrienden of iets dergelijks.
                Ik vind het dan ook jammer dat jij zo moet reageren? ik neem het risico niet op pillen die (misschien) niet werken. mits dat verschillende mensen op verschillende sites zeer tevreden zijn over het injecteren van de b12
                Last edited by heyco12345; 13-08-2012, 21:28.

Comment

Lekker injecteren die zooi! ga naar de apotheek en vraag er naar.
                  Je bent wel gewaarschuwd!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    Lekker injecteren die zooi! ga naar de apotheek en vraag er naar.
                    Je bent wel gewaarschuwd!
                    Ga ik ook doen zaterdag in duitsland. gewaarschuwd voor wat? het prikken?

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
                      Ik vind het dan ook jammer dat jij zo moet reageren? ik neem het risico niet op pillen die (misschien) niet werken. mits dat verschillende mensen op verschillende sites zeer tevreden zijn over het injecteren van de b12
                      En hoe kom je erbij dat die pillen niet werken? Dat zou dus betekenen dat vitamine B12 dat in levensmiddelen zit ook niet werkt. Kennelijk weet jij iets wat andere knappe koppen op deze planeet niet weten.

In ieder geval, succes met het prikken en dat zul je wel nodig hebben. Want erg snugger kom je niet over.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ik zie het probleem niet, als hij wil prikken wat is dan echt het probleem? (misschien mis ik iets ofzo)
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          En hoe kom je erbij dat die pillen niet werken? Dat zou dus betekenen dat vitamine B12 dat in levensmiddelen zit ook niet werkt. Kennelijk weet jij iets wat andere knappe koppen op deze planeet niet weten.

In ieder geval, succes met het prikken en dat zul je wel nodig hebben. Want erg snugger kom je niet over.
                          Scheelt dat ik het door mijn zus laat prikken (dokter)

Comment

@inferno Zo bedoel ik het niet, ik zeg alleen dat je meeste kans op hebt op een goede werking door injecties te nemen,

Comment

Hier vind je een hoop info:
                              The Science Behind: ‘Synthelamin – Appetite Stimulator’ | Synthetek

En hier vind je wat ik uit deze lap tekst heb afgeleid:
                              http://forum.bodynet.nl/882210-post23.html
                              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                                Hier vind je een hoop info:
                                The Science Behind: ‘Synthelamin – Appetite Stimulator’ | Synthetek

En hier vind je wat ik uit deze lap tekst heb afgeleid:
                                http://forum.bodynet.nl/882210-post23.html

Thx!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X