Hey allemaal, vanaf 2 weken woon ik voor 4 dagen (maandag tot en met donderdag avond) op kamers. Ik wil een fitnessabbo in mijn nieuwe woonplaats en dat brengt mij tevens op mijn eerste vraag;
Is Het verstandig om een 3-day/4-day split zo dicht op elkaar te doen?
Dat zou er dus een beetje zo uit zien;
Maandag; Schouders / tri's / traps
Dinsdag; Borst / biceps
Woensdag; Rug / rotator cuff oefeningen.
Donderdag; Benen
Mijn tweede vraag gaat over mijn voedingsschema. Ik heb een veel te hoog vetpercentage naar mijn mening en wil meer droge massa krijgen, maar toch op kracht blijven (wie nou niet?);
1,81m / 80kg / VP (geschat: 15-20%)
Verschillende calculators vertellen mij dat mijn onderhoud rond de 2500kcal per dag liggen. Ik zou dus 2000kcal binnen moeten krijgen om effectief af te vallen, waarbij ik dus 160Gram proteïne per dag binnen moet krijgen.
Ik heb alleen geen idee hoe ik aan 6-7 malen per dag kan komen als student, zowel geld als tijd zijn een probleem hierbij.
Mijn tweede vraag;
Is het ongezond om maar 3-4 malen per dag te eten, en bij welk maal is het dan het beste om een Whey-proteïne shake te nemen met melk. Of doe ik dit het best tussen de malen door?
Sorry voor al deze vragen, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Alle hulp is welkom
Is Het verstandig om een 3-day/4-day split zo dicht op elkaar te doen?
Dat zou er dus een beetje zo uit zien;
Maandag; Schouders / tri's / traps
Dinsdag; Borst / biceps
Woensdag; Rug / rotator cuff oefeningen.
Donderdag; Benen
Mijn tweede vraag gaat over mijn voedingsschema. Ik heb een veel te hoog vetpercentage naar mijn mening en wil meer droge massa krijgen, maar toch op kracht blijven (wie nou niet?);
1,81m / 80kg / VP (geschat: 15-20%)
Verschillende calculators vertellen mij dat mijn onderhoud rond de 2500kcal per dag liggen. Ik zou dus 2000kcal binnen moeten krijgen om effectief af te vallen, waarbij ik dus 160Gram proteïne per dag binnen moet krijgen.
Ik heb alleen geen idee hoe ik aan 6-7 malen per dag kan komen als student, zowel geld als tijd zijn een probleem hierbij.
Mijn tweede vraag;
Is het ongezond om maar 3-4 malen per dag te eten, en bij welk maal is het dan het beste om een Whey-proteïne shake te nemen met melk. Of doe ik dit het best tussen de malen door?
Sorry voor al deze vragen, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Alle hulp is welkom
Comment