Ik train nu iets langer dan 1/2 jaar, maar ik heb nog een beetje moeite met het bepalen op welke tijdstippen ik moet eten. Meestal probeer ik elke 2-2.5 uur aan te houden, maar mijn tandarts zegt dus dat dit het liefst elke 3 uur moet zijn ivm herstel tanden. Dit is dus best lastig soms, want avondeten doe ik bijv. om 17:45 en als ik dan 3 uur later eet is dat 20:45. Meestal probeer ik rond 22:00 naar bed te gaan dus dan zit tussen de laatste maaltijd (20:45) en het slapen gaan meer dan een uur. Dit vind ik dus niet echt efficient. Ik probeerde eerst dus 20:00 en 22:00 eten (met avondeten dus om 17:45). Dan zit er dus maar 2 uur tussen de laatste 2 maaltijden maar sluit het beter aan op mijn slaaptijden. Is die 2 uur dan niet te weinig voor het herstellen van het tandglazuur, ik heb namelijk nog geen gaatjes en die wil ik eigenlijk ook niet
Kan ik bijv. ook elke 3-3.5 uur iets eten (dan eet ik bijv. 5x per dag) maar dan grotere hoeveelheden? Ik at nu zegmaar 7x per dag en dan elke 2-2.5 uur wat kleinere hoeveelheden. Kan mijn maag nu zegmaar ook wennen aan minder vaak eten en grotere hoeveelheden?
Kan ik bijv. ook elke 3-3.5 uur iets eten (dan eet ik bijv. 5x per dag) maar dan grotere hoeveelheden? Ik at nu zegmaar 7x per dag en dan elke 2-2.5 uur wat kleinere hoeveelheden. Kan mijn maag nu zegmaar ook wennen aan minder vaak eten en grotere hoeveelheden?
Comment