afgevallen na vakantie en niks doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afgevallen na vakantie en niks doen

Ik ben 10 dagen op vakantie geweest, gewoon goed gegeten, hadden all inclusive, veel vis vlees, wel wat minder koolhydraten. Heb niet gesport, alleen maar in de zon gelegen. Nu ben ik 1.5 kilo lichter. waar bestaat die 1.5 kilo uit? Oog niet droger ofzo en kracht is bijna hetzelfde als voor de vvakantie. Is t vocht? Of wat anders? Komt dit err weer snel bij?
    BP: 6x80
    SQ: 6x135

PUUR spier! En je krijgt het nooit meer terug!

Zal wel een combinatie zijn van vocht, vet en beetje spier. Tegen mij zeggen ze altijd dat koolhydraten vocht ophouden dus als je minder hebt ingenomen wat normaal is op reis dan verlies je wat vocht + in de zon liggen zal ook wel helpen.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

1,5 kg... ik weeg om de dag wel eens 2kg lichter of zwaarder
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        dat heb ik dan weer niet maar weeg ook de 1ne dag wel zwaarder dan de andere dag wel een kilo ofzo inderdaad.
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Pimmez View Post
          Ik ben 10 dagen op vakantie geweest, gewoon goed gegeten, hadden all inclusive, veel vis vlees, wel wat minder koolhydraten. Heb niet gesport, alleen maar in de zon gelegen. Nu ben ik 1.5 kilo lichter. waar bestaat die 1.5 kilo uit? Oog niet droger ofzo en kracht is bijna hetzelfde als voor de vvakantie. Is t vocht? Of wat anders? Komt dit err weer snel bij?
          is normaal. minder glycogeen opslag (omdat de capaciteit van opslag afneemt, als je niet traint). glycogeen = koolhydraten + water. verder nog wat spier en vet wat je verliest.

Binnen een weekje zit het weer helemaal goed als je goed traint en eet.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Teddek View Post
            ja heb ik ook zo vaak
            best irritant

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X