kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kwark

Ik zag dus laatst in de ijskast een pot kwark staan alleen er stond op kwark met yoghurt (van optimel met 0% vet) er zaten weliswaar wat minder eiwitten in dan normale kwark (denk ik ) alleen valt dit die kwark met yoghurt ook onder de categrie snoep want het is natuurlijk niet echte kwark maar meer een soort vla denk ik.
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

Ik zou het gewoon bij magere kwark houden.
    keep the focus going!

Comment

okee bedankt dus gewoon bij normale magere kwark desnoods met van fruit erdoorheen heel erg bedankt.
      You don't quit when you're tired.
      You quit when you're done.

Comment

Met fruit en honing, erg lekker

Comment

Originally posted by BodyBurn View Post
          Met fruit en honing, erg lekker
          ja, en ook zo nuttig, al die suikers.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            ja, en ook zo nuttig, al die suikers.
            stiekem leuk om te zien hoe jij je blijft ergeren aan de kwark topics
            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
              stiekem leuk om te zien hoe jij je blijft ergeren aan de kwark topics

Haha ja, vreselijk. Er gaat geen dag voorbij of daar komt weer een guppie met het zoveelste gezemel over hoe de kwark moet, dat het niet te vreten is, wat ze erin kunnen gooien, of het ook Optimel mag zijn en ga maar door.
              Zoek dan toch eerst!
              En soms zijn ze nog beledigd ook als niemand meer reageert. Dus ik doe ze een plezier en reageer meestal wel. Maar ja, dan ben ik weer niet aardig.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X