Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit is inderdaad goed mogelijk. Als je gedurende langere tijd consequent te weinig eet zal je lichaam zich daaraan aanpassen. Je verbranding zal afnemen en je lichaam zal hoe dan ook proberen om extra vetreserve op te bouwen omdat het vreest dat nog zwaardere tijden in aantocht zijn. Dit is hoe het menselijk brein "bekabeld" is gedurende de menselijke evolutie.
Je kunt deze cyclus doorbreken door meer te gaan eten, hoe tegenstrijdig dit ook mag klinken.
Klopt helemaal wat NH zegt. Ik at eerst ook te weinig en nu ik aardig wat meer eet (gewoon m'n behoefte), merk ik dat m'n stofwisseling versneld is en is m'n vetpercentage ook al verlaagd. Alleen maar door meer en vaker te eten (en natuurlijk goed/gezond te eten).
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment