Snel of traag eiwit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snel of traag eiwit?

Soya melk van Alpro ongezoet is dat een snel of een traag eiwit?

100ml:
    32 Kcal
    3.3 Eiwit
    0.2 Koolhydraten
    1.8 Vetten

alles is traag behalve whey
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Waar komt whey vandaan?

Comment

Waar komt whey vandaan
        Whey is de vloeistof die overblijft van een proces dat toegepast wordt tijdens het maken van kaas. Kaas wordt gemaakt door het stremmen van melk. Deze vloeistof die over blijft wordt gescheiden en de vloeistof die dan overblijft heet (melk)wei. Wanneer deze vloeistof wordt gedroogd is dit wei-poeder en dit is wat verkocht wordt als supplement.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
          Waar komt whey vandaan
          Whey is de vloeistof die overblijft van een proces dat toegepast wordt tijdens het maken van kaas. Kaas wordt gemaakt door het stremmen van melk. Deze vloeistof die over blijft wordt gescheiden en de vloeistof die dan overblijft heet (melk)wei. Wanneer deze vloeistof wordt gedroogd is dit wei-poeder en dit is wat verkocht wordt als supplement.
          tell me more
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sorry

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
              Waar komt whey vandaan
              dus...
              melk is geen traag eiwit omdat de whey gekoppeld is aan casseine
              wat wil je me nu vertellen dan!
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik wilde je niks vertellen, vroeg me gewoon af hoe whey gemaakt werd! Toen ik het had opgezocht dat ik, post ik het gelijk even

Comment

Alles uit gewone voeding is traag. Ei is het minst langzaamste, maar alsnog langzaam.

@ Jantje; Whey kan je zelf ook maken (schaaltje met een theedoek erover. In die theedoek giet je yoghurt, en dat laat je een nacht uitlekken. En gele water wat eruit komt is ook whey).
                  Maar die smaak is heel smerig, en het is alsnog niet zo snel als een isolaat. Die whey wordt bewerkt (of beter gezegd; nog meer gefilterd), waardoor het veel sneller wordt.
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

@ Patries

Waarom al die moeite doen? Zo duur is wheypoeder toch niet?
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      @ Patries

Waarom al die moeite doen? Zo duur is wheypoeder toch niet?
                      ik denk niet dat ze dat ook doet

mijn moeder maakte vroeger wel op deze manier yoghurt toen zij met mijn vader in het azie zat voor het werk. en daar hadden ze geen yoghurt

Comment

Oke bedankt!
                        Soya proteïne isolaat is wel snel he?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X